آب پاکیزه آقای ستاره روی دست مشتریان: نمی خواهم به فوتبال ایران برگردم!

آب پاکیزه آقای ستاره روی دست مشتریان: نمی خواهم به فوتبال ایران برگردم!

یونس دلفی درباره جایگاهش در لیگ کرواسی و اینکه چرا کمتر بازی می کند، گفت: در مقطعی شرایط خوبی داشتم و بازی هم می کردم، اما اخیرا فرصت کمی برای بازی داشتم. امسال چند بار سرمربی عوض شد و این کار را برای من سخت کرد، از طرفی وقتی تیم تمام شد، طبیعی است که مربی تیم برنده را هم خیلی لمس کند. با این حال زمان زیادی تا پایان قهرمانی باقی نمانده و امیدوارم در فصل آینده اتفاقات خوبی برای من رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که فصل آینده به کجا خواهد رفت، گفت: من با شارلوا قرارداد دارم و پس از پایان فصل باید به بلژیک برگردم اما تمام هدفم تجربه چالش جدید و حضور در فضاست. جدید باشد دوست دارم در تیم جدیدی بازی کنم اما از طرفی رضایت شارلوا هم مهم است. باید ببینم در پایان فصل چه پیشنهاداتی دریافت خواهم کرد تا بهترین تصمیم را بگیرم.

دلفی درباره اینکه آیا تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: نه، تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم و دوست دارم در اروپا به فوتبالم ادامه دهم. در این دو سه سال تجربه زیادی کسب کرده ام و اکنون می خواهم شرایط بهتری برای فصل بعد ایجاد کنم. سالی که به شارلوا آمدم قرارداد بلندمدتی با این تیم بستم که شاید درست نبود اما حضور در فوتبال اروپا باعث شد چیزهای جدیدی یاد بگیرم. می دانم که فصل آینده باید شرایط متفاوتی داشته باشم و در انتخاب تیمم بهترین تصمیم را بگیرم.

بازیکن ایرانی گوریسا همچنین یادآور شد: دوست دارم به تیم ملی ایران دعوت شوم اما برای رسیدن به این هدف باید در رده باشگاهی خود را نشان دهم. تیم ملی بازیکنان باکیفیتی دارد و رقابت سخت است اما از اینکه به تیم ملی دعوت شدم ناامید نیستم.

دلفی درباره گروه ایران در جام جهانی 2022 نیز گفت: تیم ملی در گروه جالبی قرار دارد و کل گروه با انگلیس برای هواداران فوتبال ایران هیجان انگیز است. تیم خوبی داریم و اگرچه در جام جهانی کار آسانی نخواهیم داشت اما فکر می کنم ایران می تواند در این جام بدرخشد و نتایج خوبی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید