شماره پیراهن ذکر نشده اما دوست دارم شماره 7 را بپوشم / برای خیلی ها مشخص بود که می خواهم برگردم


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856322

قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی به عملکرد این بازیکن برمی گردد;

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز در مورد شماره پیراهن صحبتی نکرده ام اما خوشحالم که این شانس را دارم که دوباره شماره 7 را بپوشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سروش رفیعی خرید جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این باشگاه گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانم با تلاش، تمرکز و کسب نتایج خوب در کنار بچه های خوب تیم، عشقی را که هواداران قبلا به من داشتند جبران کنم.

وی با بیان اینکه فصل گذشته صحبت هایی در مورد بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد اما در سپاهان ماندگار شد، گفت: بله، صحبت هایی در این باره شد، اما در نقل و انتقالات و جابه جایی ها باید همه چیز جمع شود و بستر فراهم شود. امسال بهترین و شادترین لحظه ای بود که این اتفاق افتاد.

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مدت قرارداد و شماره پیراهنش در فصل جدید خاطرنشان کرد: قرارداد دو ساله است و هنوز در مورد شماره پیراهن صحبت نکرده ام اما خوشحالم که هستم. خوش شانس بودم که دوباره شماره هفت را پوشیدم. البته باید از آقای علی پروین اجازه بگیرم و با باشگاه هماهنگ کنم و اگر باز هم هواداران دوست داشته باشند، دوست دارم شماره هفت را بپوشم.

رفیعی درباره اینکه بازگشتش به پرسپولیس برای حضور در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی چقدر به او کمک می کند، گفت: قطعا تاثیرگذار است اما حضور در لیست نهایی تیم ملی به عملکرد این بازیکن برمی گردد. با این حال قطعا با شرایطی که پرسپولیس دارد و نگاهی که به این تیم دارد استرس و هیجانی که بازیکن برای عملکرد خوب در پرسپولیس به آن نیاز دارد به شما کمک می کند تا عملکرد خوبی داشته باشید و در لیست تیم ملی قرار بگیرید.

وی در مورد درخواست هواداران برای بازگشت به پرسپولیس و رابطه اش با آنها گفت: حتی در زمان غیبت من هم هواداران به من لطف داشتند. هم در فضای مجازی و هم با دیدن من در بیرون از من خواستند برگردم. با این حال من تا امروز که قرارداد رسمی را امضا کردم، هرگز صحبتی درباره بازگشت رسمی نکردم. با این حال برای خیلی ها مشخص بود که دوست دارم برگردم اما در فضای مجازی با هواداران درباره بازگشت صحبتی نکردم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتظارات برای کسب این عنوان قهرمانی از این تیم با توجه به از دست دادن قهرمانی در فصل گذشته گفت: انتظارات از پرسپولیس همیشه بالاست اما فکر می کنم خریدهای خوبی داشتیم. اگر بازیکن خوبی داشته باشید دیگر نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. همه ما وظیفه داریم کار خود را به درستی انجام دهیم و در نهایت اگر همه چیز خوب پیش برود موفقیت که قهرمانی است اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید