من می خواهم برای مسابقات جهانی و بازی های المپیک آینده کاملاً آماده باشم / هر عنوانی که مردم به من بدهند را دوست دارم

ساعت: 12:30
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790600

قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: عنوان مرد یخی به صورت رسمی از سوی اتحادیه جهانی به من اعلام شد که شاید به دلیل سردی صورتم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک در رشته کشتی در خصوص انتخاب شدن به عنوان بهترین کشتی گیر سال 2021 از سوی اتحادیه جهانی گفت: تنها کشتی گیر بودم که هم در المپیک 2020 و هم در مسابقات جهانی نروژ شرکت کردم و مدال طلا گرفتم. به همین دلیل اتحادیه جهانی این انتخاب را انجام داد. خدا را شکر که توانستم به این نتیجه برسم و به این مهم برسم.

قهرمان المپیک توکیو در کشتی تا 67 کیلوگرم ادامه داد: وزنی که در آن شرکت کردم یکی از بزرگ ترین اوزان بود و 7 قهرمان جهان در آن حضور داشتند که همگی شانس زیادی برای کسب مدال طلا داشتند اما موفق شدم. خدایا شکرت . به این مدال دست پیدا کند.

گارای درباره انتظارات مردم از او پس از دریافت این عناوین گفت: مردم از کشتی که ورزش اول کشور است انتظار زیادی دارند و خدای ناکرده با دعای خیر آنها همیشه مدال می گیرم. اردوها شروع می شود و نقاط قوت و ضعف خود را بررسی می کنم تا برای جام جهانی 2022 و المپیک 2024 به آمادگی کامل برسم.

او درباره ویژگی آدم یخی گفت: مردم همیشه به من لطف داشتند و این عنوان به صورت رسمی از سوی اتحادیه جهانی به من اعلام شد، شاید به دلیل خونسردی صورتم. من هر چیزی را که مردم فکر می کنند درست است می پذیرم و هر عنوانی که به من بدهند دوست دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید