شاید بتوانم برای زنیت موثرتر باشم/ هر بازیکنی دوست دارد در بهترین مسابقات قهرمانی بازی کند

ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789141

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ گفت: مشخص است که هر فوتبالیستی می خواهد پیشرفت کند و در لیگ های بزرگ بازی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار آزمون ملی پوش ایرانی تیم فوتبال زنیت در سن پترزبورگ در گفت و گو با روسی اکسپرس گفت: افتخار می کنم که برای زنیت بازی می کنم، به خصوص بعد از انجام بازی های زیادی با این تیم. همه در باشگاه از من حمایت می کنند، از مدیریت گرفته تا کادر درجه یک باشگاه. ما باحال ترین طرفداران را داریم. خیلی خوشحالم که می توانم خوب بازی کنم. تا زمانی که قدرت داشته باشم و بخواهند من را در تیم ببینند، آماده انجام کارم هستم.

وی درباره بهترین بازی خود در این تیم گفت: بازی برگشت مقابل فنرباغچه در لیگ اروپا را هرگز فراموش نمی کنم. این اولین بازی من در ترکیب اصلی بود که برای تیم بسیار مهم بود و موفق به زدن دو گل شدم.

آزمون درباره تبدیل شدن به بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر روسیه با رکورد 80 گل گفت: خوب است اما فکر می کنم می توانستم گل های بیشتری بزنم و پول بیشتری برای تیم داشته باشم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به رقابت با آرتم زیوبا اذعان داشت: این را یک رقابت نمی دانم. ما تیمی هستیم که به یکدیگر کمک می کنیم. ما قبلا با هم روی زمین بودیم. امیدوارم هم من و هم او به گلزنی ادامه دهیم. وظیفه مستقیم مهاجم گلزنی است، من باید کارم را انجام دهم و سعی کنم آن را در بالاترین سطح انجام دهم.

او به لیگ قهرمانان اروپا گفت: دفاع در برابر تیم هایی مانند یوونتوس و چلسی سخت است. سطح بازیکنان آنها بسیار بالاست و برایم سخت است که از مسابقه ای نام ببرم که از آن رضایت کامل داشته باشم.

آزمون در خصوص شایعه جدایی از لیگ روسیه گفت: مشخص است که هر بازیکنی می خواهد پیشرفت کند و در لیگ های بزرگ بازی کند. اما من هرگز نگفتم که نمی خواهم اینجا بمانم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید