استقلال شاید بهترین دیدار نباشد اما بهترین نتایج را دارد


زمان: 20:13
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811873

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استقلال شاید بهترین تیم تاریخ نباشد اما بهترین نتایج را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: ابتدا شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت می گویم. اگر بخواهیم درباره بازی فردا صحبت کنیم، ابتدا باید درباره استقلال صحبت کنیم. تیم 21 هفته ای شکست نخورده و شاید این تیم بهترین تیم تاریخ استقلال نباشد اما بهترین نتایج را کسب کرده است و به کادر فنی آنها با هدایت مجیدی تبریک می گویم. به سردار آجورلو تبریک می گویم که نشان داد چقدر مدیر توانمندی است، می خواهم در مورد تیمم هم صحبت کنم. بر اساس کیفیت فوتبالمان، آنچه را که باید برداشت می کردیم، درو نمی کنیم.

وی افزود: برای بازیکن قائمشهری آرزوی شفا دارم. استقلال بهترین نتایج تاریخ را دارد. امکانات این تیم بسیار بالاست. این یک تیم با کلاس بالا با سبک است. سردار ایرلو نشان داد که چقدر مدیر خوبی است و عملکرد خود را در پاس نشان داد. او یکی از بهترین مدیران ورزشی ماست. به همه استقلالی ها و هوادارانش تبریک می گویم. این ماهیت فوتبال است. تیم ما به تدریج به شخصیت و احترام حریفان نزدیک می شود. امیدوارم فردا شاهد دیداری با کیفیت بین دو تیم باشیم. بیایید یک بازی با سبک و کلاس برای هر دو تیم ببینیم. ما در بازی فردا همه چیز را می خواهیم.

وی در خصوص غیبت دو مدافع استقلال به دلیل مشکلات سربازی گفت: ما به عنوان نساجی نمی خواهیم از حریف بگوییم و تعریف کنیم اما واقعیت این است که استقلال برای این دو بازیکن هزینه کرده و حق دارد آنها را داشته باشد. درست است که نظام تکلیف قانونی ایجاد کرده است و من وارد آن نمی شوم، اما می توانند از مراجع بالاتر برای بازگرداندن این بازیکنان استفاده کنند. این افراد می توانند برای تیم ملی جام جهانی مفید باشند، اما ما داریم. استقلال در سخت ترین شرایط این دو بازیکن ما مستقل بازی می کنیم مهم نیست که نیست و نیست همانطور که خارج از خانه بازی می کردیم با تماشاگران بازی می کردیم و بازی خیلی جالبی بود من این دو را می خواهم بازیکنان در بازی فردا باشند.تا هماهنگی های لازم فردا.این دو بازیکن فردا بازی می کنند چون استقلال حق دارد با تمام وجود بازی کند نه اینکه بازیکنان خودش را داشته باشد.

وی افزود: فکر می کنم فوتبال ما اشتباه است چرا که از دقیقه 70 همه به سازمان لیگ می روند تا ببینند کدام بازیکن مصدوم و محروم است و چه کسی می تواند بازی کند و طبق کدام قانون می توانیم شکایت کنیم. اکنون همه مدیران به دنبال قوانین و مقرراتی برای ادامه این روش هستند. فوتبال باید در زمین باشد. هر دو تیم باید مردانه با هم بجنگند و امتیاز بگیرند و مردانه بازی کنند، حق استقلال این است که فردا بازیکنانش را داشته باشد همانطور که حق با ماست، چون پرسپولیس و همه تیم ها این حق را دارند. همه بازیکنان باید مستقل باشند تا برنده شوند. تا زمانی که ما بخواهیم عذرخواهی کنیم این بازیکن نمی تواند و این بازیکن نمی تواند این بازی باید سه به صفر باشد و این قانون از دیروز بود نه از امروز و قانون جدید آمد و این بازیکن می تواند. سه بازی ملی انجام نمی دهم و … آن ها را قبول ندارم. من معتقدم نتیجه فوتبال باید در حوزه زن و مرد مشخص شود.

سرمربی نساجی با بیان اینکه بازیکنانش در ثبت آخرین ضربات بی دقت و کم دقت هستند، گفت: فردا با تیمی بازی می کنیم که بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد. البته من هم با شما موافقم. همه بازیکنان ما سخت کار می کنند و ما سخت کار می کنیم. مسئله شخصیت تیم است نه کیفیت بازیکن. بچه های ما هنوز باور نمی کردند که می توانند پرسپولیس را فتح کنند. اگر آنها معتقد باشند ما با احترامی که برای پرسپولیس و گلجتا قائل هستم خیلی بهتر از آنها بازی کرده ایم و خدای ناکرده امیدوارم بازیکنان معتقد باشند نساجی به جایگاهی رسیده که می تواند با هر تیمی بازی کند. بهترین شکل و کیفیت و بهترین نتیجه را بگیرید و از زمین خارج شوید. من کاملا با شما موافقم.

الهامی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: ما محروم نیستیم اما برخی از بازیکنان ما به دلیل شرایط مصدوم هستند، نام آنها را نمی گویم، بازیکن نیاوردیم.

وی درباره قرعه سخت نساجی در این فصل که شش هفته سخت پیش رو خواهد داشت، گفت: در نیم فصل اول از نظر نتیجه گیری خوب عمل نکردیم. 2-3 دلیل اصلی برای این وجود دارد. اگر بگویم می گویند بهانه است اما دلیل تاثیرگذاری این مشکلات بیشتر به خاطر پرداخت هایی است که ما داریم. ما سه روز مانده به آبادان به مشهد آمدیم، باید 2-3 روز دوباره به تهران برویم و با پیکان بازی کنیم و بعد دوباره با سپاهان بازی کنیم. برابری ما هم برابری سختی است چون من میزبان نیستم. اگر میزبان بودیم این تساوی در نیمه دوم برای ما خیلی خوب بود. در مشهد حداکثر همکاری را با ما دارند. باید از آنها تشکر کنم. بچه های خبرنگار مشهد، آستان قدس، ورزشگاه امام رضا (ع) و همچنین یگان ویژه ای که از ما حمایت می کنند. آنها با ما مثل تیم شهر خودشان رفتار می کنند. اما در چنین شرایطی تیم های دیگر مهمان نیستند. یعنی حریفان ما هم مثل ما این شرایط را در مشهد دارند و فرقی نمی کند. اما بازی در ورزشگاه شهید وطنی قمشهر برای همه تیم ها سخت است. انگار انزلی سرزمین سختی است بدون تماشاگر.

وی در خصوص بازگشت نویدکی به سپاهان گفت: اینجا فرق مدیر با مدیر دیگر مشخص است که چرا به آقای ساکت می گویند مدیر توانمند. او مدیری است که برای باشگاه تعرفه نمی سوزاند. همه جور آدمی کنارش ایستادند و بعد از باخت استقلال قبولش نکردند. این نشان می دهد که تیم با ساختار و شخصیت خود چقدر سازماندهی شده است یا اینکه چرا یک مدیر توانمند قادر است. خود نویدکیا می داند که من از او نیت دارم و برای من مثل یک دوست و برادر است. محرم بداند روزهای سخت تری در مربیگری است، نباید شانه خالی کند. مطمئنا روزهای سخت تری در انتظار اوست چون همه انتظار دارند سپاهان محرم جدید اسطوره سپاهان باشد او را تحمل می کنند او می تواند مربی خوبی باشد. سطح مربیگری نویدکیا بالاست و مربیگری مدرن می تواند به آینده سپاهان کمک کند و اینجا باید به آقای ساکت تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید