شاید نکونام دیگر سرمربی استقلال نباشد/ گزینه داخلی هم داریم; نسخه خارجی


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855176

این هفته سرمربی جدید تیم را معرفی می کنیم.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شاید فضای مجازی هم روی غیبت نکونام تاثیر گذاشته و شاید نکونام دیگر سرمربی استقلال نباشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی از این تیم گفت: هر مربی دوست دارد بهترین ها را برای خودش فکر کند. به نظر من فرهاد مجیدی اولین مربی جوانی است که به عنوان لژیونر فعالیت می کند، بنابراین با او همکاری کردیم تا اتفاق خوبی برای باشگاه استقلال رقم بخورد و به این مربی جوان کمک کنیم. اگرچه چالشی برای ما وجود داشت اما سعی کردیم باشگاه را مشکل ساز نکنیم.

وی گفت: ما هم یک گزینه داخلی و هم گزینه خارجی داریم. امسال از عنوان قهرمانی دفاع می کنیم و به همین دلیل سعی می کنیم بهترین فرد را انتخاب کنیم. همانطور که درباره آقای عنایتی صحبت می شود، آقای عنایتی بازیکن و آبروی این تیم است و درست نیست وقتی با او صحبت می کنیم به او حمله شود. این حق طبیعی مدیران باشگاه است که با همه صحبت کنند. مدیریت باشگاه باید به گونه ای اداره کند که به استقلال خدشه وارد نشود.

یکی از مومنان افزود: مذاکره دقیق با استقلال باعث شد اتفاقی بیفتد؟ هیئت مدیره باید تصمیم بگیرد که چه کسی روی صندلی مربی بنشیند. در انتخاب حتما به اقتدار باشگاه استقلال توجه خواهیم کرد. ما در مورد همه گزینه ها برای هدایت باشگاه و حتی مصالحه برای نیمکت نشینی مذاکره می کنیم.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تلاش می کنیم بهترین انتخاب را برای استقلال داشته باشیم. گابریل پین نیز با سرمربی بعدی کار خواهد کرد. انتخاب اول او باشگاه استقلال است. او با ایده های مدیریتی باشگاه آشناست و مدیریت به راحتی از کنار او نمی گذرد. ما تلاش می کنیم عناصر اولیه کادر فنی را حفظ کنیم. بالاخره او اطلاعاتی دارد که می تواند به مربی بعدی کمک کند.

وی درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه گفت: استقلال قهرمان تیمی است که بهترین خط دفاعی را دارد و چالش بزرگی نداریم. تیم ما قهرمان شد و ما بهترین تیم هستیم. بنابراین باید چالش‌های کمتری داشته باشیم و تنها به نقاط ضعفی که داریم رسیدگی کنیم. ما مانند سایر تیم هایی که چالش های زیادی داشتند کار نخواهیم کرد. ما 3 یا 4 نقطه ضعف داشتیم که با 3 یا 4 بازیکن به توافق کامل رسیدیم و به محض انتخاب مربی آن ها را آشکار خواهیم کرد.

مومنی در خصوص تاثیر فضای مجازی تاکید کرد: در کشور ما چهره های زائدی در حال صحبت با مربیان مورد نظر ما هستند. نمی توانیم قول بدهیم که تیم ما رکوردهای قبلی را تکرار کند، اما تلاش می کنیم تیمی را آماده کنیم که قهرمان لیگ شود. می گویند سرمربی بعدی از آمار می ترسد. درست است که امسال رکورد بی سابقه ای داشتیم اما می خواهیم قهرمان شویم. شاید در راه قهرمانی یک تساوی و یک باخت داشته باشیم. شرایطی که فرهاد مجیدی به ارمغان آورد در تاریخ ثبت خواهد شد اما باز هم تلاش می کنیم تا بهترین ها را برای استقلال پیدا کنیم.

وی گفت: شاید فضای مجازی در غیاب نکونام تاثیر داشته باشد، اما نمی خواهم مربی ای که استقلالی می شود، مربی ای باشد که با آمار دیگران تکان بخورد. مربی نباید مستعد ریسک باشد و این او را عالی می کند. آقای نکونام می توانست ریسک کند، همان طور که فرهاد مجیدی در زمان خود انجام داد، اما متاسفانه این کار را نکرد. شاید نکونام دیگر سرمربی استقلال نباشد.

در این گفت و گوی رادیویی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نهایت گفت: باشگاه استقلال منتظر هیچکس نیست. تلاش می کنیم بهترین انتخاب را برای استقلال داشته باشیم. انشالا سرمربی استقلال این هفته انتخاب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید