حضور نکونام در تیم ملی فوتبال منتفی است/شاید تا 4 روز دیگر نظر او و فولاد تغییر کند!


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901247

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: تا امروز که آقای نکونام اظهار نظر کردند در باشگاه فولاد حضور دارند، حضورش در تیم ملی منتفی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه انتخابات هیئت فوتبال استان خوزستان اظهار داشت: کارلوس کی روش خودش در مورد انتخاب دستیارانش تصمیم می گیرد و این رسم در فوتبال است. نظر کی روش هم جواد نکونام است و نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد. خیلی کار را پیچیده نکنیم چون باشگاه فولاد در این زمینه اختیار دارد و می تواند سرمربی خود را اخراج کند یا نه.

وی در ادامه گفت: این یک موضوع حرفه ای است و نباید انتظار خلاف قانون داشته باشیم زیرا آقای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد. فدراسیون نمی تواند تصمیم باشگاه فولاد را وتو کند، اما شاید در این زمینه تعامل و مذاکره صورت بگیرد چون بحث فوتبال ملی است اما قدرت با باشگاه فولاد است. فدراسیون و سرمربی تیم ملی کار خود را انجام می دهند اما در حال حاضر گزینه ایرانی به جز نکونام با نمایندگی آقای کی روش وجود ندارد و در صورت وجود، خود کی روش تصمیم می گیرد.

کنبرزاده درباره وضعیت دستیاری تیم ملی گفت: به هر حال نظر نکونام محترم است و شرط اول این است که خودش بخواهد به عنوان دستیار کی روش فعالیت کند ضمن اینکه باشگاه هم باید او را بخواهد. من نمی گویم حضور نکونام در تیم ملی دور از ذهن است، اما تا امروز که آقای نکونام اظهار نظر کردند در باشگاه فولاد هستند، حضور او در تیم ملی مطرح نیست، اما شاید نظرش تغییر کند. در 4 روز، و من این مشکلات را نمی دانم و شخصی است. نظر ما نظر سرمربی تیم ملی است اما تابع قانون.

وی درباره ورود VAR به فوتبال ایران خاطرنشان کرد: این بحث مفصل است. فیفا 5 شرکت را به ما معرفی کرد که در کشور ما به دلیل مشکلاتی که داریم به گونه ای نیست که خود فدراسیون بتواند با یکی از این شرکت ها قرارداد ببندد و صلاحیت این شرکت ها باید توسط ذیربط و تایید شود. نهادهای امنیتی در کنار زیرا این سیگنال ها مربوط به سیگنال های رسانه های کشور است. با این موسسات مکاتباتی داشته ایم و ظاهرا از 5 شرکتی که وارد شده اند، دو شرکت در مرحله تایید نهایی هستند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تا زمانی که از نهادهای ذیربط تایید نشده باشد نمی توانیم کاری در این زمینه انجام دهیم. ما هیچ مشکل مالی و قراردادی در این زمینه نداریم و تنها مشکل ما این است که نهادهای مربوطه باید به ما تاییدیه بدهند. اگر امروز این تاییدیه را بگیریم فکر می کنم ظرف 10 روز قرارداد نهایی شود. از طرف مردم خوب خوزستان و کشور از نهادهای ذیربط تقاضا دارم که این مجوز را برای تسریع در اعطای جایزه بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید