با احترام به شرایط نکونام با فولاد تعامل داریم/ حضور جواد در تیم ملی به نفع فوتبال ماست.


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905342

تعلیق کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای برداشته می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با کی روش موافقیم که حضور جواد نکونام در تیم ملی به نفع فوتبال کشورمان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه انتخابات هیئت فوتبال استان لرستان در رسانه ها گفت: لیگ ما در مقطعی 18 تیمی بود اما تصمیم گرفتیم 16 تیمی شویم و اکنون کار سختی است. لیگ 18 تیم در شرایط فعلی و کار فنی زیادی دارد. بهترین و پربازده ترین لیگ های دنیا در حال حاضر 16 تیم دارند و وقت نداریم و گسترش لیگ برتر عملی نیست اما اگر راه حلی پیدا شود یا تیمی سقوط کند در این شرایط مد نظر قرار می گیرد.

وی در خصوص شرایط جواد نکونام برای حضور در تیم ملی گفت: نگاه فدراسیون به حضور نکونام کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است و نکونام هم اکنون با تیم فولاد قرارداد دارد و باید شرایط او در این تیم رعایت شود. این تیم اعلام کرده ایم که به دنبال ایجاد تعامل با فولاد برای تحقق این امر هستیم. نظر ما با کیروش این است که اگر این اتفاق بیفتد به نفع فوتبال کشورمان است.

تاج درباره وضعیت ورود فناوری VAR به لیگ برتر فوتبال ایران گفت: هدف ما این است که این موضوع را در فوتبال کشور اعمال کنیم، سیستم VIR ایجاد کنیم و نقاط ضعف داوری را پوشش دهیم، باید موانع آن برطرف شود. برخی اشتباهات داوری موانع جدی برای لیگ ایجاد می کند، اگر لیگ ما به VAR مجهز شود این مشکلات حل می شود.

بالاخره به مناسبت تعلیق کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی بد است که اطرافیان ما می توانند باشگاه خود را حسابرسی کنند و ما را تعلیق کنند. ما باید این تعلیق را که یک ساله بود و به 2 ماه تبدیل شد، بشکنیم و از این دو ماه 15 روز گذشته و این رفع تعلیق انجام می شود.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید