غفوری در فهرست نهایی فولاد است اما هنوز تصمیمی نگرفته است/با انتقال نکونام موافقید؟ تیم ملی اولویت ماست


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882312

من هنوز در مورد انتخابات اتحادیه فوتبال تصمیم نگرفته ام.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر برای سرمربی ملی پوش نکونام تصمیمی گرفته شود و او موافقت کند قطعا تیم ملی اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با حضور در فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه حضورش در انتخاب اعضای هیئت مدیره گفت: تاکنون چیزی در مورد ثبت نامم قطعی نیست و برای مسائل حقوقی مرتبط با موضوع به فدراسیون مراجعه کرده بودم. 2 بازیکن ما شکایتی برای دریافت درخواست های آنها قبل از حضور من مطرح شده است که در حال پیگیری هستیم. تاکنون تصمیمی نگرفته ام و فعلا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. من هنوز راه حلی برای این موضوع ندارم.

وی درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی ایران گفت: به ما چیزی نگفته اند و خود جواد هم تاکنون در جریان نبوده است. همه ما بسیج هستیم و برای تیم ملی مان سخت کار می کنیم. وقتی این یک مشکل ملی است، همه ما باید کمک کنیم.

فولاد مدیرعامل باشگاه در مورد اینکه آیا با حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی موافق است یا خیر، گفت: بحث توافق من نیست. اگر تصمیمی در این راستا گرفته شود و خود نکونام هم موافق باشد، قطعا تیم ملی در اولویت بالاتری قرار دارد. هدف همه باشگاه ها و آکادمی ها و مسابقات دوندگی داشتن یک تیم ملی قدرتمند است.

وی درباره برگزاری اردوی خارجی مردان فولادی تاکید کرد: به دنبال او هستیم تا به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم این اردو را برگزار کنیم.

گرشاسبی در نهایت درباره جذب واریا غفوری گفت: نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد اما با واریا غفوری مشکلی نداشتیم. این بازیکن در لیست سرمربی ما قرار دارد اما هنوز تصمیم نهایی در این مورد وجود ندارد. در مقابل حضور غفوری مقاومتی نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید