دولت سیزدهم هیچ تصمیمی برای اخراج من نگرفته است

ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802524

شهید بهشتی، استاد جامعه شناسی دانشگاه در پاسخ به این سوال که آیا دولت سیزدهم و وزارت علوم پیگیر آزادی وی هستند که در برخی رسانه ها منتشر شده است، گفت: من از دانشگاه هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد فاضلی، استاد جامعه شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به خبر برکناری خود با موضوعاتی مانند توافقنامه سیاسی دولت سیزدهم با استاد دانشگاه شهید بهشتی و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا 13- دولت و وزارت علوم در ادامه حذف شما بودید، گفت: من نمی دانم دولت سیزدهم یا وزیر علوم به دنبال این سوال هستند که می خواهند فاضلی از دانشگاه اخراج شود.

وی ادامه داد: گروه هایی در دانشگاه هستند که از هر لحاظ مانع اجرای فعالیت های کاری شدند و کار به جایی رسید که دانشجویان در ترم جدید متوجه شدند که در دانشگاه به من پیشنهاد واحدی داده نشده است.

فاضلی افزود: من از شهریور ماه سکوت کردم و نخواستم در مورد پرونده خود اظهارنظر سیاسی کنم و می دانم که پیدایش چنین وضعیتی برای دولت آقای رئیسی که با مشکلات زیادی مواجه است در دولت نبوده است. خیلی از دوستانی که متوجه این موضوع شدند گلایه داشتند که چرا در شهریور ماه وضعیت اداری خود را به آنها اطلاع ندادم.

فاضلی همچنین تاکید کرد: به اشتباه در خبرها آمده است که وی در سال 88 و پس از وقوع اغتشاش در همان سال از دانشگاه گیلان اخراج شده است که صحت ندارد. در همان دانشگاه گروه های ذی نفوذ ادعاهایی مبنی بر صحت نداشتند و من بدون بحث از دانشگاه مازندران خارج شدم و به عنوان استاد با سابقه صفر و به صورت قانونی در سامانه جذب وزارت علوم ثبت نام کردم.

وی با اشاره به عدم پاسخگویی دانشگاه شهید بهشتی به درخواست وزارت علوم تصریح کرد: در همان زمان شکایت نامه ای به وزارت علوم تنظیم کردم و وزارت علوم در تاریخ 28 مهرماه نامه ای به دانشگاه ارسال خواهد کرد. ، اما تاکنون دانشگاه به علم پاسخی نداده است و شکایتی را مطرح نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید