هیچ اقدام کوتاه مدتی برای آلودگی هوای شهر اصفهان صورت نگرفته است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

عضو کمیته ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هیچ اقدام کوتاه مدتی برای وضعیت آلودگی هوای اصفهان انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

محمدرضا فلاح با بیان اینکه هیچ اقدام کوتاه مدتی برای وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان انجام نشده است، گفت: تعداد جان باختگان آلودگی هوا کمتر از ویروس کرونا نیست و همه مسئولان باید به میدان بیایند.

این را این روزها گفت آلودگی هوا وی در شهر اصفهان گفت: وزرا، معاونین آنها و مسئولان استانی از گفتار درمانی دست بردارند. اگر کاری باید انجام شود، باید عملی و عملیاتی باشد.

وی با بیان اینکه مردم نیز آگاه هستند که صحبت های مطرح شده روشی برای نوشتن تکلیف و تبلیغ است، اظهار داشت: اکنون وقت آن است که از مسئولان استان همجوار که از جاری شدن آب در زاینده رود خودداری کرده اند دعوت کنیم تا در این سفر به اصفهان بیایند. هوای آلوده و حتی بازدید از نیروگاه شهید منتظری که به استان های همجوار خدمات برق رسانی می کند.

عضو کمیته ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هیچ اقدام کوتاه مدتی برای وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان انجام نشده است، گفت: آمار مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا کمتر از کرونا نیست و همه کارکنان باید به میدان بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که معاونت حمل و نقل و ترافیک چه اقدامات عملیاتی برای کاهش آلودگی هوا انجام داده است، گفت: طرح ترافیک و پارکینگ یکی از اقداماتی است که در قانون درآمد پایدار مطرح شده است اما هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

فلاح با بیان اینکه دادستان استان هم باید به میدان بیاید، گفت: امروز دادستان اصفهان کجاست؟ یکی از وظایف اصلی آن حفاظت از مردم است و قاتلان ساکنان اصفهان به دلیل آلودگی هوا باید به پای میز محاکمه شوند.

وی تصریح کرد: صنایعی که شنیده ام شروع به سوزاندن گازوئیل کرده اند باید رسیدگی شود و در این زمینه شکایت قانونی شود.



آیا این خبر مفید بود؟