هنوز بر سر نکونام توافقی صورت نگرفته/ پای استقلال درگیر ماجرای دلال است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906505

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: سند ارائه شده از سوی نماینده باشگاه استقلال به سازمان لیگ، سند مخدوش است و پای باشگاه استقلال نیز در این پرونده دخیل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا، با وجود اینکه برای آن انتخاب شده است نایب رئیس دوم فدراسیونرئیس سازمان لیگ گفت: در اساسنامه فدراسیون، معاون دوم رئیس جمهور مسئولیت و تعهد مدیریت کلان را بر عهده دارد. قدرت داده می شود معاون دوم رئیس جمهور یا خودش مسئولیت سازمان لیگ را برعهده بگیرد یا بگذارد رهبری کند. من خودم نظارت کامل دارم و همه چیز را دنبال می کنم. اساسنامه لیگ از یک دهه پیش با مشکل مواجه شده است. بخشی از کار انجام شده و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا ورزشگاه باهنر کرمان برای سوپرجام انتخاب شد، تاکید کرد: تصمیم گیری برای انتخاب یکی از اختیارات سازمان لیگ است. ما باید با نهادهای مختلف هماهنگ شویم. هیئت تامین و خیلی جاهای دیگر. در جلسات زیادی که برای برنامه ریزی و نظارت داشتیم به این نتیجه رسیدیم که در کرمان انجام شود. ما محدودیت هایی داشتیم. فراموش نکنیم که سوپرجام به نام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده و برای تجلیل از وی باید در زادگاه این شهید برگزار شود.


نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال وی در پاسخ به اعتراض باشگاه استقلال به این انتخاب عنوان کرد: باشگاه استقلال اعتراضی ندارد.


کنبرزاده وی در خصوص اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به صراحت به انتخاب شهر کرمان اعتراض کرد، گفت: کادر فنی کشور ما نیست. طرف ما مدیرعامل استقلال است. مدیر باشگاه می خواهد این بازی در تهران برگزار شود. با وزیر ورزش جلسه داشتیم اما تهران بنا به دلایلی شرایط برگزاری سوپرجام را نداشت.

“تغییرات در سازمان لیگ آیا بعد از جام جهانی اجرا می شود؟» نایب رئیس فدراسیون فوتبال وی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: 43 سال سابقه کار دارم. من معتقدم هر تغییری باید مبتنی بر یادگیری و دانش باشد. ما فرآیندها را تغییر می دهیم. ما سعی کردیم خرد جمعی را در سازمان لیگ مدیریت کنیم.


2176888


کنبرزاده وی در خصوص زمان برگزاری دربی پس از پایان جام جهانی گفت: با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی دیدار دیگری خواهیم داشت. با هماهنگی کامل با کی روش تا هفته دوازدهم پیش رفتیم. بر اساس برنامه و تیم ملی برنامه مسابقات لیگ را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی که مهمان برنامه ورزشگاه است در پاسخ به این سوال که کی روش بعد از جام جهانی انگیزه تمدید قرارداد با تیم ملی را دارد؟ وی خاطرنشان کرد: بستگی به کیفیت کار ما در جام جهانی دارد. اگر نتیجه خوبی بگیریم انگیزه کی روش و فدراسیون بیشتر می شود.


نایب رئیس فدراسیون فوتبال وی درباره بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی گفت: دیگر در مورد نکونام صحبت نمی کنم. تمرکز تیم ملی می تواند مختل شود. تاکنون توافقی حاصل نشده است. باشگاه فولاد علنا ​​اعلام کرد و قرارداد حرفه ای دارد. این کادر فنی کار خود را انجام می دهد. کی به غیر از نکونام از کس دیگری نخواست.


کنبرزاده وی در پاسخ به اختلافات سازمان لیگ و باشگاه استقلال در خصوص میزان تبلیغات محیطی گفت: روز گذشته جلسه مفصلی با مدیرعامل استقلال فتح الله زاده داشتیم. ما تلاش می کنیم این موضوع را از طریق مذاکره حل کنیم. اگر طبق تکلیف و آنچه در قرارداد نوشته شده به نتیجه نرسیدیم، دعوی در داوری است.

آیا صحت دارد که سند دلال استقلال درباره سازمان لیگ دروغ بوده است؟» وی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: سند مخدوش شده است. به غیر از ایجنت، باشگاه استقلال هم درگیر ماجراست.

بیشتر بخوانید:

کنبرزاده: حضور نکونام در تیم ملی فوتبال دور از ذهن است/شاید 4 روز دیگر نظر او و فولاد تغییر کند!

کنبرزاده: بحث حضور نکونام در تیم ملی مطرح نیست/ کیروش سرمربی ما در جام ملت ها هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید