دستگیری بیش از صد دلال و دلال ارز از ابتدای آذرماه تاکنون


ساعت: 15:20
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919578

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری بیش از صد دلال و سوداگر ارز از ابتدای آذرماه تاکنون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی کلانشهرها با اشاره به اجرای طرح برخورد با دلالان بازار طلا و ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی گفت: با توجه به وجود نوسانات ارزی در بازار ارز و طلا. و برخی افراد فرصت طلب که از این موقعیت سوء استفاده می کنند. آنها با اقدامات خود در فضای مجازی با تشکیل کانال های قیمت گذاری در فضای قانونی، فردا و اتاق های معاملات مجازی و … از وضعیت موجود سوء استفاده می کنند که از ابتدای آذرماه تاکنون 100 معامله گر در بازار حضور دارند. طلا و ارز توقیف و تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: این افراد با اقدامات مجرمانه خود باعث افزایش قیمت ارز و ایجاد تنش در بازار ارز و طلا شدند و دستکاری های غیرمنطقی در بازار را با عناوین مختلف انجام دادند.

سرهنگ بهرامی با عنایت به نظارت مستمر و دقیق بر بازار ارز و طلا و ارتباط جدی با دلالان و دلالان این بازار گفت: با توجه به احتمال وجود ارزهای تقلبی در بازار و سوء استفاده عده ای فرصت طلب، توصیه می شود همشهریان عزیز از مراکز معتبر ارز و طلا خریداری و خریداری کنند و از برخورد با افراد و مراکز غیر مجاز خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید