دستگیری 153 دلال ارز در تهران

سرهنگ هدایت بهرامی در گفت وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح های پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ برای مقابله با اخلال گران بازار ارز، اظهار کرد: از حدود یک ماه قبل و پس از نوسانات بازار ارز، متاسفانه. ، سودجویان و افراد فرصت طلب نیز وارد این فضا می شوند و اعلام قیمت های غیر واقعی، انجام معاملات جعلی، فضاسازی در فضای مجازی و … باعث افزایش قیمت ارز شد. در همین راستا پلیس امنیت اقتصادی با همکاری بانک مرکزی برنامه های خود را برای برخورد با این افراد آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این طرح ها به صورت روزانه و هفتگی انجام می شود، گفت: از حدود یک ماه پیش تاکنون حداقل چهار مرحله از طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی انجام شده است. تهران بزرگ که طی آن 153 اخلالگر و دلال بازار ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ده ها هزار واحد ارزی به ویژه ارزهایی مانند دلار، یورو، روپیه، پوند و… پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه خواهد داشت و ماموران این پلیس با حضور در محل کار دلالان به صورت روزانه با آنها برخورد می کنند.

بهرامی همچنین از شهروندان خواست برای تهیه ارز مورد نیاز خود به صرافی های مجاز مراجعه و از خرید و فروش خیابانی ارز خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید