کشف 2 هزار و 642 فقره سرقت در طرح رعد / دستگیری 100 دلال و سوداگر فردایی


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918605

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 909 سارق خبر داد و گفت: در طرح 61 رعد 2 هزار و 642 فقره سرقت کشف و در مجموع یک هزار و 268 فقره سرقت مختومه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه شصت و یکمین نمایشگاه طرح رعد در جمع خبرنگاران گفت: در این مرحله از طرح رعد 170 لانه سارقان، کوسه های قرض الحسنه و راهزنان منهدم و 215 حکم قضایی اجرا شد.

وی از دستگیری 909 سارق خبر داد و گفت: در طرح 61 رعد 2 هزار و 642 فقره سرقت کشف و در مجموع یک هزار و 268 فقره سرقت مختومه شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این مرحله از طرح رعد 27 گروه و باند سارق شناسایی و منهدم و 289 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

سردار رحیمی ارزش اموال مکشوفه را 40 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: علاوه بر طرح رعد، طرح برخورد با حاملان و استفاده کنندگان سلاح های لبه دار در تهران اجرا و در این رابطه 300 قبضه سلاح لبه دار کشف شد.

وی با بیان اینکه همزمان با طرح رعد، طرح مبارزه با غارتگران اجرا و همراه با سارقان، غارتگران آنها نیز دستگیر خواهند شد، گفت: تیراندازی نیز کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس برای آرام نگه داشتن جو بازار ارز گفت: با توجه به درخواست بانک مرکزی و کمیته ای که تشکیل شد، پلیس تلاش مضاعفی برای دستگیری دلالان ارز انجام داد و در این راستا ارتباط، 100 دلال دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این افراد علاوه بر دلال بودن، معاملات آتی و کاغذی را در اتوبوس یا وانت انجام می دادند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در نهایت گفت: معاملات این افراد تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت دلار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید