شناسایی و دستگیری 17 سارق و کشف 19 فقره سرقت در هرمزگان


ساعت: 11:51
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887019

سردار جعفری گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان 17 سارق با 19 فقره سرقت در استان شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمزگان گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی و شناسایی و دستگیری سارقان فراری، طرح ضربتی یک هفته ای شناسایی و دستگیری سارقان در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعات و انجام اقدامات فنی و پلیسی و با تمام تلاش و گشت های هدفمند 17 سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازرسی های فنی به جرایم خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و به زندان با نامگذاری مناسب روانه زندان شدند. تمامی اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

جعفری برای جلوگیری از وقوع سرقت در استان از شهروندان و اهالی استان خواست نسبت به هشدار پلیس توجه جدی داشته باشند و در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی اورژانس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. شناسایی جرم و دستگیری مجرمان است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان همچنین به شهروندان توصیه کرد: نسبت به نگهداری و حفاظت از منازل خود توجه و جدیت بیشتری داشته باشند و در صورتی که قصد سفر طولانی مدت دارند، منازل خود را برای بازرسی و بازرسی مستمر به افراد مطمئن بسپارند. خودروها و وسایل نقلیه آنها .هرگز خودروی خود را حتی برای مدت کوتاهی بدون مراقبت رها نکنید و وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مانند قفل پدال و وسایل ضد سرقت مجهز کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید