دستگیری سارق منزل با بیش از 40 فقره سرقت در زنجان / 2 قتل در زنجان


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823192

رئیس پلیس زنجان از رئیس پلیس آگاهی:

رئیس پلیس آگاهی استان از دو قتل در زنجان خبر داد و گفت: عاملان هر دو قتل بلافاصله توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به دو قتل در استان زنجان گفت: این دو قتل در شهرستان های ابهر و هرمدره رخ داده است.

وی در تشریح خبر ترور ابهر گفت: این ترور در یکی از روستاهای ابهر به دلیل درگیری و ناآرامی های داخلی انجام شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این درگیری بین دو مرد رخ داد گفت: در این درگیری قاتل جوان یک مقتول میانسال را کشت و قاتل در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

وی در تشریح قتل در شهرستان خرمدره گفت: این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داد و زن قاتل با شوهر سابق خود درگیر شد که در این حادثه شوهر سابق این زن مجروح شد.

آدینه لو با بیان اینکه مقتول به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و به دلیل جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، افزود: قاتل هم اکنون به اتهام قتل در بازداشت به سر می برد.


دستگیری سارق با بیش از 40 فقره سرقت در زنجان

وی ادامه داد: پس از چند فقره سرقت از منازل در شهر زنجان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از بررسی های تخصصی موفق به شناسایی متهم در شهرستان زنجان و پس از رسیدگی قضایی و یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به بیش از 40 فقره سرقت در منازل و اماکن شخصی اعتراف کرد، اقلام مسروقه کشف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

آدینه لو همچنین با اشاره به دستگیری یک قاطر آهو از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانونمدار مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با فوریت های پلیسی 110 جهت دستگیری مجرمان و متخلفان اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: کنترل ورود و خروج مجتمع های مسکونی را به نگهبان یا نگهبان معتمد بسپارید، کلید منزل خود را در اختیار افراد ناامن قرار ندهید و از گذاشتن کلید زیر کفش، کفش در داخل و سایر اماکن قابل دسترس خودداری کنید. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید