کشف 88 درصد از سرقت های بزرگ توسط پلیس / کاهش زمان کشف سرقت ها در اولویت پلیس آگاهی استان زنجان است.


ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844243

رئیس پلیس آگاهی زنجان از کشف 82 درصد سرقت های گزارش شده به پلیس آگاهی خبر داد و گفت: 88 درصد از سرقت های بزرگ انجام شده در استان کشف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی آدینلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی استان زنجان گفت: پلیس آگاهی برای پیشگیری از سرقت و پاسخگویی سازمان ها و همچنین پیشگیری و پیشگیری از سرقت موضوعات مختلفی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اولویت های پلیس آگاهی استان زنجان برای پیشگیری از سرقت گفت: برخورد و کشف سرقت ها به ویژه سرقت های مهم از جمله سرقت منزل، مغازه، اماکن عمومی، خودرو در دستور کار پلیس آگاهی استان زنجان و پلیس آگاهی استان زنجان قرار دارد. کارآگاهان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به آمار مبارزه با سرقت و کشف سرقت های انجام شده در استان زنجان گفت: در دو ماه و 15 روز امسال دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه پیشگیری و کشف سرقت ها حاصل شده است. سرقت.

وی از کشف 82 درصد از سرقت های گزارش شده به پلیس خبر داد و گفت: 88 درصد از سرقت های مهم رخ داده در استان کشف شده است.

آدینلو یکی از اولویت های پلیس استان زنجان را کاهش زمان وقوع سرقت تا کشف سرقت دانست و افزود: برای تحقق این امر باید مشکلات متعددی به وجود بیاید که یکی از این عوامل همکاری شهروندان با پلیس است.

وی با بیان اینکه مهم ترین نکته برای پیشگیری از سرقت و کاهش زمان کشف سرقت، ایمن سازی و مراقبت از خود است، گفت: در صورت مشاهده مشکلات امنیتی از سوی شهروندان در اماکن، منازل، خودروها، باغ ها و … میزان سرقت افزایش می یابد. کاهش یابد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در توصیه ای به شهروندان اعلام کرد: شهروندان از نگهداری اموال و کالاهای گران قیمت در منازل خودداری کنند و با استحکام و تجهیز حفاظت فیزیکی منازل در سطح شهر، امانت گذاشتن اموال گران قیمت به گاوصندوق بانک را در دستور کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک باید در شبانه روز شماره ثبت سارقان یا مشکوک به سارقان را به شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید