80 درصد سرقت ها در زنجان توسط معتادان انجام می شود/ جمع آوری معتادان در اولویت است


ساعت: 08:01
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878741

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت مواد مخدر می تواند بر افزایش جرایم در حوزه های مختلف تاثیرگذار باشد، گفت: بیش از 80 درصد سرقت ها در زنجان توسط معتادان متجاهر انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به تلاش های مسئولین امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، گفت: امیدواریم این جلسات و موضوعات مورد بحث نقطه شروعی برای تلاش بیشتر در این زمینه باشد. زمینه مواد مخدر باشید.

وی با بیان اینکه علیرغم برآوردهای انجام شده با وجود ممنوعیت کشت خشخاش تاثیری در کاهش تقاضای دارو ندارد و تنها افزایش قیمت دارو است، گفت: اقدام به ساخت دارو خواهم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت مواد مخدر می تواند بر رشد جرایم در حوزه های مختلف تاثیرگذار باشد، گفت: بیش از 80 درصد سرقت های انجام شده در زنجان توسط معتادان متجاهر انجام شده است.

وی اولویت ما در استان زنجان را جمع آوری معتادان و بازداشت معتادان دانست و افزود: سازمان های مردم نهاد فعال در این زمینه باید حمایت همه جانبه شوند.

رفیعی در ادامه با بیان اینکه باید در زمینه اشتغال معتادان تدابیری اندیشیده شود چراکه جذب نیرو باعث کاهش بازگشت به اعتیاد می شود، ادامه داد: دستگاه های متولی باید ظرفیت های جدیدی را در این حوزه شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه دو کمپ ماده 16 زنجان برای مردان و زنان تحت تعقیب قرار می گیرند، افزود: متاسفانه در زنجان کمپ ویژه بانوان وجود ندارد. 16 تبصره 16.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: طرح تشکیل مرکز جامع بین آموزش و پرورش و اشتغال در حوزه در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید