اعظمی نماینده مجلس: در حال جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر ارتباطات هستیم/ تاکنون بیش از 20 امضا جمع آوری شده است.

اعظمی نماینده مجلس: در حال جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر ارتباطات هستیم/ تاکنون بیش از 20 امضا جمع آوری شده است.

روز جدید ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس دلیل پایین بودن سرعت اینترنت را گفت: زیرساخت ها خوب نیست و وزیر به وعده های برنامه خود عمل نکرده است. وی ادامه داد: نمی‌دانم آیا ایشان در تأخیر اینترنت نقش دارند یا خیر، اما دلایل ما برای استیضاح این است که آقای زارع‌پور در استان کرمان هیچ اقدامی انجام نداده است، جایی که حتی وزیر سابق اعتراض کرده است که زیرساخت‌های مخابراتی در آن استان بسیار زیاد است. دشوار.”

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دلیل کندی سرعت اینترنت را گفت: و زیرساخت ها خوب نیست و وزیر به وعده های برنامه خود عمل نکرده است. وی ادامه داد: نمی‌دانم آیا ایشان در تأخیر اینترنت نقش دارند یا خیر، اما دلایل ما برای استیضاح این است که آقای زارع‌پور در استان کرمان هیچ اقدامی انجام نداده است، جایی که حتی وزیر سابق اعتراض کرده است که زیرساخت‌های مخابراتی در آن استان بسیار زیاد است. دشوار.”

ذبیح الله اعظمی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس تصمیمی برای استیضاح وزیر ارتباطات می گیرد یا خیر، گفت: در حال حاضر مشغول جمع آوری امضا برای استیضاح وی هستم و تاکنون بیش از 20 امضا جمع آوری شده است.

این نماینده مجلس در خصوص علت تاخیر در اینترنت گفت: این سوال را باید از خود آقای زارع پور پرسید. هم زیرساخت ها خوب نیست و هم وزیر به وعده هایش عمل نکرده است. وی ادامه داد: نمی‌دانم آیا ایشان در تأخیر اینترنت نقش دارند یا خیر، اما دلایل ما برای استیضاح این است که آقای زارع‌پور در استان کرمان هیچ اقدامی انجام نداده است، جایی که حتی وزیر سابق اعتراض کرده است که زیرساخت‌های مخابراتی در آن استان بسیار زیاد است. دشوار.”

اعظمی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات علیرغم وعده ای که داده بود و ما هم به صورت کتبی و هم شفاهی به وی تذکر دادیم اما هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اند.

دیدگاهتان را بنویسید