3 باند سرقت در استان زنجان متلاشی شد/ خودروهای پلیس آگاهی زنجان به پلاک خوان مجهز شدند


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817517

معاون پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

اسکندری با اشاره به تلاش مستمر پلیس برای مبارزه و پیشگیری از سرقت گفت: با تلاش پلیس و اقدامات فنی سه باند سرقت در استان متلاشی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال 1400 کمپ ضد سرقت در استان راه اندازی شده بود، گفت: طبق اعلام ستاد مبارزه با سرقت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده ظرفیت اردوهای تحت پوشش هنر. تبصره 16 افزوده شد که تعداد قابل توجهی از معتادان متجاهر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند. 16 یادداشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، معتادان متجاهر را عامل اصلی افزایش جرایم خرد عنوان کرد و گفت: نزدیک به نیمی از معتادان دستگیر شده از سارقان سابقه دار در کمپ های ترک اعتیاد بوده اند.

وی با اشاره به رایزنی و هماهنگی با قوه قضائیه گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با قوه قضائیه به سارقان حرفه ای و سابقه دار زندان ها در تعطیلات نوروزی مرخصی داده نشده است.

اکندری با اشاره به هوشمندی فرماندهی انتظامی مجرمان و سارقان زنجان گفت: تمامی مجرمان و سارقان به ویژه مجرمانی که مرتکب جرائم سنگینی از جمله سرقت مغازه و خودرو می شوند زیر چتر اطلاعات پلیس قرار دارند.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه پلیس برای مبارزه و پیشگیری از سرقت، افزود: با تلاش و اقدامات فنی پلیس، سه باند سرقت در استان متلاشی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اموال مسروقه توسط این راهزنان کشف شد.

وی با اشاره به افزایش گشت های پلیس در تعطیلات نوروزی برای مبارزه با سرقت گفت: پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی تعداد گشت های خود را برای پیشگیری و مبارزه با سرقت در تعطیلات نوروزی افزایش داده اند.

اسکندری با بیان اینکه افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در مناطق آلوده و آسیب پذیر جرایم بزرگ در دستور کار قرار گرفت، گفت: تاکنون مورد خاصی از جرایم بزرگ در استان مشاهده نشده است.

وی با اشاره به تجهیز خودروهای پلیس شناسایی پلاک خوان برای اولین بار در زنجان گفت: این خودروهای پلیس شناسایی برای شناسایی و توقیف خودروهای مسروقه در محورهای مواصلاتی و سطح شهر به گشت زنی می پردازند.

معاون انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس به صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد قاچاق و مشکوک سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

وی در توصیه ای به شهروندان عنوان می کند: شماره تلفن 110 و سامانه پیامکی پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعیه های مردمی است.

اسکندری گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا گزارش سرقت به صورت 24 ساعته به فرماندهی پلیس آگاهی زنجان اطلاع دهند تا بلافاصله پلیس آگاهی اقدامات لازم را انجام دهد. به پلیس فرماندهی انتظامی زنجان اطلاع دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید