کشف 466 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان / 5 باند تحویل و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد.


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879279

این خبر را رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اعلام کرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در طول سال منهدم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید بابایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان از اول فروردین تا 28 اردیبهشت گفت: امسال بیش از 466 کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.

وی با بیان اینکه حدود هزار قاچاقچی، توزیع کننده مواد مخدر و قاچاقچی مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شده اند، گفت: معتادان دستگیر شده به کمپ های تبصره 2 ماده 16 تحویل داده می شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: تا 29 اردیبهشت بیش از 700 مرحله طرح پاکسازی، ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل مراکز حمل و نقل در استان زنجان به پایان رسیده است. در استان زنجان 470 معتاد وجود دارد و عرضه این معتادان در کمپ ها و مراکز درمانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه امسال 5 باند تحویل و توزیع مواد مخدر در استان زنجان منهدم شد، گفت: اجرای طرح های پاکسازی، ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

بابایی با اشاره به دستگیری زنان معتاد و انتقال کمپ های ماده 16 به تبصره 16 ادامه داد: امسال 3 زن معتاد به کمپ های تبصره 16 ماده 16 در استان قزوین منتقل شدند.

وی با بیان اینکه 128 سامانه پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان هستند تا اخبار مرتبط با مواد مخدر را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند اخبار خود را در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر از طریق این سامانه با پلیس مواد مخدر در میان بگذارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: فرد معتاد بیمار است و در صورت تماس شهروندان با سامانه 128 و گزارش معتادان متجاهر، معتادان دستگیر و به کمپ ها و مراکز درمانی تحویل داده می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید