کشف بیش از یک تن 494 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان / انهدام 16 باند تولید و توزیع مواد مخدر در استان زنجان

وی با اشاره به انهدام باندهای تولید و توزیع مواد مخدر در استان زنجان گفت: با انجام عملیات های متعدد پلیس مبارزه با مواد مخدر و کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در استان زنجان، 16 باند تولید و توزیع مواد مخدر در دستور کار قرار گرفتند. در روستا شناسایی و منهدم شد.

رئیس اداره اجتماعی مبارزه با مواد مخدر پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان گفت: بیش از 2 هزار و 475 نفر قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند. به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی اجرای سه طرح و اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان را بخشی از آن عنوان کرد و تصریح کرد: طرح های افزایش امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی به ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد. پلیس.

حسین خانلو با بیان اینکه بیش از دو هزار و 247 طرح از سه طرح توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است، گفت: بیش از 980 معتاد متجاهر و معتاد عادی برای درمان وارد مراکز بازپروری شدند.

وی در خصوص توقیف خودروها و موتورسیکلت های فعال در حوزه مواد مخدر خاطرنشان کرد: بیش از 306 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت در راستای مبارزه با مواد مخدر توقیف و تحویل پارکینگ دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شد. مواد مخدر استان زنجان

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه سامانه 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان برای دریافت اخبار مرتبط با مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند درخواست خود را ارسال کنند. اخبار تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق این سامانه با پلیس به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید