دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر قبل از انتقال مواد مخدر به مرکز کشور/ باند سارقان جاده ای در سیستان و بلوچستان منهدم شد.


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817075

سردار احمد طاهری از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف ۶۶۸ کیلوگرم تریاک در درگیری فرماندهی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان مسلح در شمال استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعضای یک باند مسلح و حرفه ای قاچاق تریاک را که قصد انتقال مواد مخدر از شمال استان به مرکز را داشتند دستگیر کرد. مناطق .. ایالتی داشتند شناسایی کردند و برای نابودی این باند اقدام کردند.

وی افزود: با کنترل تردد سوداگران مرگ، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان در حال حمل مواد مخدر با یک دستگاه وانت تویوتا، یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه پژو 405 در محور زابل – نبندان شناسایی شدند.

طاهری افزود: سوداگران مرگ به محض ورود به محل کمین با وجود تذکرات با پلیس درگیر شدند اما زمانی که در تنگنا قرار گرفتند مواد را رها کردند و متواری شدند.

وی گفت: در این عملیات 4 قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش و 17 فشنگ مهمات دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی 668 کیلوگرم و 500 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران در حین گشت زنی و کنترل در منطقه دشت آبهان، چهار سارق را مشاهده کردند که قصد سرقت اموال یک سرنشین پژو 405 عبوری با پلاک مخدوش را داشتند. و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه از این سارقان یک قبضه کلت کمری و چند تیغه سلاح سرد کشف شد، افزود: متهمان پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید