دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 1.5 تن مواد مخدر قبل از انتقال به مرکز کشور

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806405

سردار احمد طاهری از دستگیری سه قاچاقچی و کشف 1.5 تن مواد مخدر قبل از انتقال به مرکز کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: پلیس مواد مخدر استان اعضای یک باند مسلح و حرفه ای قاچاقچیان تریاک هستند که قصد دارند مقادیر زیادی مواد مخدر را از نیکشهر به مناطق مرکزی استان حمل و قاچاق کنند. کشور و اقداماتی برای انهدام این باند انجام شد.


وی افزود: در همین راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر نیکشهر با حمایت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، کنترل و رصد نامحسوس تحرکات اعضای باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را با یک دستگاه وانت تویوتا دستگیر کردند. دو دستگاه پژو 405 در یک پودوس در حوالی روستای کرکوه نیکشهر با مشاهده محموله مواد مخدر به آنها دستور توقف داد.

یک افسر ارشد پلیس گفت: سوداگران مرگ به محض ورود به محل کمین پلیس بدون توجه به هشدارها با پلیس درگیر شدند، اما میدان را تنگ کردند و با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر متواری شدند.

وی افزود: در پایان 3 قاچاقچی به همراه 2 قبضه کلت کمری، یک قبضه کلت کمری و 65 فشنگ مهمات دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی یک تن و 591 کیلوگرم تریاک کشف شد. . تحقیقات درباره بازداشت سایر اعضای باند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید