انهدام باند مواد مخدر در اعماق کشور/ از دستگیری 3 سوداگر مرگ تا کشف نزدیک به نیم تن تریاک


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814919

سردار احمد طاهری گفت: باند مواد مخدر در عمق کشور در زاهدان منهدم شد و در این عملیات سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند مسلح قاچاق تریاک با هدف انتقال مواد مخدر از زاهدان به اعماق این منطقه مطلع شد. کشور و این باند را نابود کنید. آنها را در دستور کار قرار دهید.

وی افزود: شب گذشته قاچاقچیان در حال حمل محموله مواد مخدر با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو 405 در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان مشاهده شدند که با تیراندازی به سمت کارکنان قصد فرار داشتند. در طول مسافت ماشین هایشان تصادف کرد.

یک مقام ارشد انتظامی گفت: در این عملیات هر سه قاچاقچی به همراه یک قبضه کلت کمری 16 فشنگ و 402 کیلوگرم و 100 گرم انواع مواد افیونی شامل 371 کیلوگرم تریاک، 18 کیلوگرم هروئین و 13 کیلوگرم حشیش دستگیر شدند. در خودروهای توقیفی.»

کشف و ضبط 92 هزار لیتر سوخت قاچاق

طاهری گفت: رزمندگان یگان تکاور پایگاه عملیات و انتظامی پلیس عمار سیستان و بلوچستان نیز از سه دستگاه تانکر 92 هزار و 580 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و برای اجرای طرح مبارزه با سوخت و قاچاق ملی در خارج از شبکه قانونی توزیع کردند. در این راستا 3 متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید