انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در اعماق کشور / پایان گروگان گیری 25 روزه سراوانی از دست آدم ربایان

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780094

سردار طاهری از انهدام دو باند مواد مخدر در اعماق کشور خبر داد و گفت: با تلاش پلیس سیستان و بلوچستان گروگان سراوانی پس از 25 روز از دست آدم ربایان آزاد و به سلامت به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: استان و سراوان جانمایی شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی میدانی و اظهارات شاکیان پرونده، مشخص شد که علت و انگیزه این آدم ربایی، تفاوت داستان گروگان ها و گروگان گیری افراد ربوده شده به دلیل تسویه حساب مالی بوده است. در این عملیات یکی از آدم ربایان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری متهم که نقش مستقیمی در گروگان گیری دارد، دو عامل دیگر این اقدام خشن و جنایتکارانه گروگان را به ایرانشهر برده و شناسایی و دستگیر شدند. گروگان پس از 25 روز تحویل داده شد و این خانواده او شدند.

وی با بیان اینکه متهم اصلی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر متهمان و همدستان این پرونده ادامه دارد.

تقریباً یک تن مواد افیونی پیدا کنید

طاهری در ادامه از کشف حدود یک تن تریاک در درگیری پلیس با اعضای دو باند قاچاق مواد مخدر در شمال و جنوب استان و انهدام آن خبر داد و گفت: پلیس هامون با حمایت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان رصد می کند. گروه قاچاق برای قاچاق مقادیر قابل توجهی تریاک از یکی از روستاهای اطراف هامون تشکیل شده است.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان، طی عملیاتی دو سوداگر مرگ را در پناهگاه آنها دستگیر و در بازرسی و پاکسازی محل دفن زباله، 416 کیلوگرم و 585 گرم انواع مواد افیونی شامل 242 کیلوگرم و 310 گرم تریاک را دستگیر کردند. . 167 کیلوگرم و 95 گرم «یک لیوان و 7 کیلوگرم و 180 گرم شیره تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران کنارک در این عملیات همچنین با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر که با قایق تیزرو قصد جابجایی محموله مواد مخدر را در منطقه گوردیم داشتند، مواجه شدند و موفق به کشف و ضبط 512 کیلوگرم و 786 گرم حشیش شدند. و یک تاجر را تا سر حد مرگ دستگیر کنید.

به گفته وی، در این دو عملیات دو باند قاچاق مواد مخدر منهدم و در مجموع 929 کیلوگرم و 371 گرم انواع مواد افیونی کشف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید