آدم ربایی نافرجام در قائمشهر / دستگیری آدم ربایان در کمتر از 3 ساعت


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840662

مرتضی میرزایی از ربوده شدن ناموفق دختر سیزده ساله در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: با واکنش سریع، آدم ربایان در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی دریافت خبری از مرکز امداد فوریت های پلیسی 110 برای آدم ربایی در قائمشهر، با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس تخصصی استان قرار گرفت. .
وی افزود: با تحقیقات و تحقیقات اولیه مشخص شد آدم ربایان دو نفره دختر 13 ساله ای را با خودروی پراید از درب منزل ربوده و طی تماس تلفنی خواستار 2000 سکه طلا شدند. با پدرش.”
فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی در حال بررسی موضوع ربوده شدن خانواده این دختر هستند و با استفاده از شگردهای ویژه پلیسی ردپایی از خودرو گروگان گیران جمشهر ساری را شناسایی کردند.
میرزایی گفت: با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی خودروی آدم ربایان در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.
میرزایی گفت: در این عملیات پلیسی یک دختر 13 ساله از دست آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت که مشوق مالی دارد.
میرزایی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و مطابق با اخلالگران در نظم عمومی برخورد خواهد کرد. قانون
پس از این حادثه و نجات دختر 13 ساله از دست گروگان ها، پدر این نوجوان 13 ساله از اقدام مقتدرانه پلیس در برخورد با آدم ربایان و واکنش سریع پلیس در این ماجرا تقدیر کرد. عمل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید