آزادی گروگان ها و دستگیری آدم ربایان در یک کشور همسایه


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909168

رئیس پلیس بین الملل فرجا از اشراف اطلاعاتی و قدرت عملیاتی بالای پلیس بین الملل در آزادی گروگان ها و دستگیری آدم ربایان در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل فرج اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ربوده شدن فردی با هویت معلوم در یکی از کشورهای همسایه توسط افراد ناشناس، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس بین الملل فرج قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و تشکیل حلقه همکاری بین پلیس بین الملل فراجه، پلیس اطلاعات فراجه و افسر رابط پلیس بین الملل مستقر در این کشور مشخص شد وی در وضعیت نامساعدی قرار دارد و تحت شکنجه های روحی و جسمی قرار دارد.

سردار شیرزاد تصریح کرد: با تلاش ماموران و تحقیقات گسترده پلیسی و پس از هماهنگی با وزارت امور خارجه و همکاری خوب افسر رابط پلیس بین الملل فرج و پلیس این کشور، آدم ربایان دستگیر و گروگان ها آزاد شدند.

رئیس پلیس بین الملل فراجه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان بین المللی در دستور کار پلیس بین الملل فراجه است، خاطرنشان کرد: پلیس بین الملل فراجه با قاطعیت با متهمان بین المللی برخورد کرده و اجازه رفتن به جولان را نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید