پایان نمایش پاور 3 دلال مرگ در جنوب شرق / فرار کاشی 10 ساله از دست آدم ربایان

ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786597

سردار احمد طاهری از کشف 480 کیلوگرم تریاک در بازرسی کامیون در محور شرقی پاسگاه کوله پشتی زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از حمل محموله بزرگ تریاک با کامیون از شرق از زاهدان به نهبدان مطلع شد. و دستور توقیف آن را صادر کرد. آنها کار را تعیین کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون 480 کیلوگرم و 640 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در قسمت بار آن جاسازی شده بود، کشف شد که در این رابطه 3 قاچاقچی به هلاکت رسیدند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

طاهری گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر ربوده شدن کودک 10 ساله توسط افراد ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. در همین شهر بود که سرنشینان پژو 405 او را با اسلحه ربودند. و به سرعت از محل متواری شد.

وی افزود: اقدامات در این زمینه انجام و مدارک و شواهدی مبنی بر هویت متهمان و گروگان های بازداشت شده در حاشیه شهر هش به دست آمد که در نهایت ماموران در کمتر از 3 ساعت مرد ربوده شده را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آدم ربایان قبل از حضور ماموران از محل متواری شدند، افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد دلایل و انگیزه متهمان این پرونده از ربوده شدن این نوجوان اختلافات مالی با پدرش بوده است. دستگیری افراد شناسایی شده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید