آزادی گروگان ها و دستگیری سه گروگان در هرمزگان


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889163

سردار جعفری گفت: با اطلاعات و تلاش همه جانبه ماموران آگاهی و شناسایی و دستگیری سه رباینده، فرد ربوده شده با سلامت کامل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره آدم ربایی و گروگان گیری به دلیل اختلاف مالی در شهرستان بندرعباس، تحقیقات از موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد مرد ربوده شده ساکن امارات که برای وصول 10 میلیارد تومان بدهی خود در منزل یکی از دوستانش در بندرعباس حضور داشت، پس از تماس تلفنی توسط بدهکاران ربوده شد. call اجرای طرح مهار و با حضور تیمی از تیم واکنش سریع شهرستان بندرعباس و کارآگاهان پلیس آگاهی خودروی یکی از متهمان را شناسایی و توقیف کردند و متهم نیز دستگیر شد.

سردار جعفری تصریح کرد: در ادامه با تمام تلاش پلیس، آدم ربایان با تنگ کردن میدان، افراد ربوده شده را زنده و سالم آزاد کردند و با اقدامات پلیسی مخفیگاه دو متهم دیگر نیز در یک دستگاه ویژه کشف و دستگیر شدند. عملیات تشکیل پرونده در دادگاه تشکیل شد.

این افسر انتظامی استان با بیان اهمیت و نقش بی بدیل همکاری شهروندان با پلیس در حل و فصل جرائم، از شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند. موارد
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید