دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از 4 کیلو انواع مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از اقدام مجرمانه افرادی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در برخی از محلات شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: در این خصوص مأموران ضمن شناسایی محل حضور متهمان و هماهنگی با مرجع قضائی به محل موردنظر اعزام و در عملیاتی هایی ضربتی و هماهنگ موفق به دستگیری 4 خرده فروش و کشف 4 کیلو و 857 گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان شد: برخورد قاطع و قانونمند با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر که باعث ایجاد ناامنی در جامعه و به تباهی کشاندن فرزندان این مرز و بوم می شوند به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید