کشف بیش از 883 کیلوگرم مواد مخدر در هلیل آباد / افزایش 10 درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان رضوی

ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789748

سردار گربان زاده با بیان اینکه قاچاقچیان موفق به انتقال بیش از 883 کیلوگرم مواد مخدر به خراسان رضوی نشدند، گفت: در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان هلیل آباد 883 کیلوگرم و 771 گرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار ابراهیم گربان زاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان یکی از ماموریت های پلیس مواد مخدر استان است، اظهار داشت: در این راستا با قاچاقچیان برخورد می کنیم. مصرف کنندگان مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی هلیل آباد با همکاری مسئولان مبارزه با مواد مخدر شهرستان هلیل آباد موضوع را در دستور کار ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان هلیل آباد خودرو سمند حامل مواد مخدر را به همراه یک دستگاه خودرو ساینا در حال پاکسازی جاده شناسایی و به رانندگان دو دستگاه خودرو دستور ایست دادند. از صحنه گریخت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی مبارزه با مواد مخدر و سرعت پلیس در نهایت هر دو خودرو سمند و ساینا را در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند متوقف و 883 کیلوگرم و 771 تریاک را بازرسی کردند که در این ماموریت دو متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند. برای بررسی پرونده

وی با تاکید بر اینکه اقدامات اطلاعاتی، فنی و انتظامی خودروها را در معابر اصلی و ورودی کنترل و مواد مخدر را کشف و به مراجع قضایی تحویل می دهند، تصریح کرد: مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی و برخی آسیب ها است. همچنین به نوعی ناشی از این پدیده سوزان است.

گربان زاده با اشاره به اینکه یکی از ماموریت ها و اولویت های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است که در سراسر کشور به آن رسیدگی می شود و به شدت با آن برخورد می شود، اذعان داشت: عواملی که در ایجاد این آسیب نقش داشته اند به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان داریم، گفت: امسال 30 تن انواع مواد مخدر در استان خراسان رضوی کشف می شود که بیش از 90 درصد این کشفیات از ابتدا استان های دیگر وارد شدند. خراسان رضوی، در ورودی استان واقع شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نیز توضیح داد: امروز با هوشمندی پلیس در اقصی نقاط استان هیچ جای امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و متخلفان نظم و امنیت عمومی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید