قاچاقچیان موفق به حمل بیش از 44 کیلوگرم مواد مخدر در مسیرهای مواصلاتی هلیل آباد نشدند.


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835089

حسن زاده با بیان اینکه قاچاقچیان موفق به انتقال مواد مخدر به محورهای مواصلاتی هلیل آباد نشدند، گفت: پلیس هلیل آباد پس از شناسایی کامیون، با هماهنگی مقام قضایی خودرو را متوقف و 44 کیلوگرم و 500 گرم تریاک را مورد بررسی قرار داد. باز کن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان هلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ; وی گفت: با انتشار خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در یکی از مراکز مواصلاتی شهرستان هلیل آباد، تیمی آموزش دیده از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هلیل آباد وارد عمل شدند..

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ورود کامیون چند روز پس از بررسی های دقیق پلیسی وارد عمل شده است، خاطرنشان کرد: پس از شناسایی کامیون، پلیس با هماهنگی مقام قضایی خودرو را متوقف و آن را مورد بازرسی قرار داد. 44 کیلوگرم و 500 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی هلیل آباد با تاکید بر اینکه این مقدار مواد مخدر به طرز ماهرانه ای در کامیون بارگیری شده بود، افزود: در این عملیات متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر تداوم مبارزه و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، اذعان داشت: پلیس به صورت 24 ساعته با فروشندگان مواد مخدر و متخلفان امنیت و آرامش برخورد قاطع خواهد کرد..

حسن زاده همچنین ادامه داد: مردم می توانند با اطلاع رسانی به موقع تمامی موارد مشکوک در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 پلیس را در این ماموریت مهم یاری کنند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید