انهدام بیش از 275 تن مواد غیرمصرفی رها شده در بندرعباس / کشف محموله 750 کیلوگرمی مواد مخدر در سواحل غربی هرمزگان


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821953

قهرمانی از انهدام بیش از 275 تن کالای غیرمصرفی متروکه در بندرعباس و کشف یک محموله 750 کیلوگرمی مواد مخدر در سواحل غرب هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس قاضی هرمزگان در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: کالاهای تقلبی، مفسده بیش از 275 تن کالای غیرخوراکی دور ریختنی شامل 11 ظرف نوشابه انرژی زا شامل یک ظرف آناناس و یک ظرف پیاز آلوده. به ارزش 109 میلیارد ریال از سایر اقلام موجود در انبارهای متعلق به بندرعباس تخریب و غیربهداشتی شد.

وی افزود: این اقلام پس از بررسی دقیق منقضی شد و آزمایش های مختلفی برای تخریب در اختیار سازمان اموال املاک قرار گرفت که سازمان اموال نیز دستور و نظر مراجع قضایی در خصوص تخریب را دریافت کرد و همچنین تاییدیه وزارت بهداشت، سازمان استاندارد و … را دریافت کرد. دستگاه های ذیربط در خصوص عدم توانایی در مصرف این گونه کالاها که برای سلامت جامعه مضر است، آنها را در مرحله حذف قرار داده و از چرخه مصرف خارج می کنند.

کشف محموله 750 کیلوگرمی مواد مخدر در سواحل غرب هرمزگان


a0151a02 a3b1 4a51 9b5e 1820bc16dae1 خبر خاکستری



رئیس قاضی هرمزگان گفت: با عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و افسران نیروی دریایی ارتش 750 کیلوگرم مواد مخدر در سواحل بندرلنگه کشف و ضبط شد.

قهرمانی در این خصوص گفت: سربازان و افسران گمنام امام زمان (عج) با هماهنگی دادستانی و دادگاه انقلاب بندرلنگه در عملیاتی هماهنگ در سواحل روستای برکه سفلین 750 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ پس از انتقال محموله مواد مخدر به سواحل استان هرمزگان قصد داشتند این محموله را در سراسر کشور توزیع کنند که خوشبختانه نیروهای امنیتی کشور نتوانستند به اهداف مجرمانه خود عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر گفت: کسانی که در خواب چنین جنایات شیطانی می بینند باید بدانند که قوه قضاییه استان هرمزگان کسی را برای حفظ قانون و امنیت مردم نمی شناسد و قاطعانه و بدون مجازات این گونه افراد را مجازات خواهد کرد. اغماض

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید