دستگیری 62 دلال ارز در پایانه های مرزی اربعین


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896913

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح مبارزه با دلالان ارز و کشف بیش از 46 میلیون دینار عراقی به همراه انواع کالاهای قاچاق در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا رضاییان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات تکمیلی به زائران پیاده اربعین و مقابله با هرگونه سوء استفاده اقتصادی احتمالی، طرح مبارزه با دلالان ارز و تا پایان اربعین حسینی اجرا شد. (ص) با اولویت اسکان در مرزها ادامه دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی 62 فروشنده غیرمجاز ارز در پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه و مبلغ بیش از 46 میلیون دینار عراقی به همراه 6 دستگاه خودرو بنز سواری، 270 هزار محموله دارویی، 11 دستگاه سیار کشف کردند. تلفن و سه هزار لیتر سوخت قاچاق.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان فرجه گفت: 10 دستگاه خودپرداز سیار در پایانه مرزی مرز شلمچه برای تسهیل دسترسی زائران به پول نقد با پیگیری و مشاوره با کارکنان بانک های عامل نصب شده است..

رضاییان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از هموطنان خواست در صورت اطلاع و مشاهده رفتار اقتصادی مشکوک مراتب را از طریق فوریت های پلیسی 110 و یا به همکاران امنیت اقتصادی اطلاع دهند. پلیس در پایانه ها مستقر است.

دیدگاهتان را بنویسید