پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و فرصت مناسبی برای صادرات و واردات کالا دارد/ بیش از 67 هزار مسافر از پایانه تردد می کنند.


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907595

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان:

مدیرکل حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از تردد بیش از 67 هزار و 758 مسافر در سال از این پایانه مرزی در جنوب استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، جلال الدین قدری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از کل تردد در این مدت 45 هزار و 918 نفر وارد پایانه مرزی ریمدان و 21 هزار و 840 نفر شدند. به عنوان خروجی ثبت شد.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورودی و خروجی به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است، پروژه های عمرانی مختلفی از جمله احداث سوله 1750 متر مربعی در محوطه ترمینال 60 شیر سرویس بهداشتی و دوش، نصب مخازن آبرسانی بهداشتی، نصب یخ بانک برای تامین آب سرد با ظرفیت ده هزار لیتر، نصب تعداد قابل توجهی ثابت و متحرک وجود دارد. مه پاش در سایبان، نصب بوفه و فروشگاه مواد غذایی. ایجاد 10 خط و گیت گذرنامه برای تسهیل در ورود و ارائه خدمات بهینه به مسافران و زائران پاکستانی را در اولویت کاری خود قرار داد که منجر به ورود خیل عظیم زائران پاکستانی به اربعین حسینی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان گفت: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانایی خوبی برای صادرات و واردات کالا، جابجایی زائران، گردشگران و مسافران پاکستانی دارد و با فاصله حدود 70 کیلومتری بندر گوادر. در پاکستان، اتباع کشورهای دوست و همسایه می توانند از این مسیر به دستیاری و چابهار و سپس از طریق ناوگان زمینی و هوایی به شهرهای مذهبی و مناطق تفریحی و گردشگری ایران سفر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید