تردد بیش از 77 هزار مسافر از پایانه مرزی ریمدان


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914393

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

جلال الدین قدری اعلام کرد: امسال بیش از 77 هزار و 628 مسافر از این پایانه مرزی در جنوب سیستان و بلوچستان تردد کردند که نسبت به سال گذشته بیش از 1700 درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون جلال الدین قدری گفت: در این مدت 49 هزار و 659 نفر از پایانه مرزی ریمدان وارد و 27 هزار و 969 نفر خارج شده اند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورودی و خروجی به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است، پروژه های عمرانی را در این مرز مهم اجرا می کند. پایانه استان که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته از زائران پاکستانی در اربعین حسینی امسال دیده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان گفت: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانایی خوبی برای صادرات و واردات کالا، جابجایی زائران، گردشگران و مسافران پاکستانی دارد و با فاصله حدود 70 کیلومتری بندر گوادر پاکستان. شهروندان کشورهای دوست و همسایه می توانند از این مسیر به دشتیاری و چابهار و سپس از طریق ناوگان زمینی و هوایی به شهرهای مذهبی و مناطق تفریحی و گردشگری ایران سفر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید