شناخت خوب و کاملی از استقلال داریم/ انتظار احترام برای باشگاه بزرگ فولاد داریم

ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795937

تیم فولاد خوزستان فردا در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف استقلال می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می دانیم با بهترین تیم جدول داریم، استقلال امسال شرایط خوبی دارد و فوتبال متفاوتی را ارائه می کند. تعداد زیادی از تیم آنها و آنها به یک تیم قدرتمند در خط حمله تبدیل شدند.

وی افزود: شناخت کافی برای این تیم داریم و از هر راه و سیستمی که آنها بازی می کنند شناخت خوبی داریم و بازی های آنها را به خوبی دیدیم و آنالیز کردیم. با توجه به میانگین قد آنها در بازی مستقیم بسیار خوب عمل می کنند. آنها سال گذشته سعی کردند بیشتر پشت زمین فوتبال بازی کنند و حالا بازی آنها مستقیمتر است و حتی جهش بالایی از توپ ها دارند تا بتوانند از ارتفاع جلوی منقار خود استفاده کنند. در ضربات آزاد به دلیل حضور بازیکنان بلند قد سعی می کنند از پیشرفت هایی که در این زمینه داشته اند به خوبی استفاده کنند. آنها در ضربات ایستگاهی طبق برنامه هستند، عملکرد خوبی دارند و بیشتر بازی هایشان در بازی مستقیم و ضربات آزاد است که نسبت به سال گذشته این تغییرات را ایجاد کرده است.

نکونام ادامه داد: تیم حریف را خوب می شناسیم، خوب تمرین کردیم و امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و موفق باشیم.

سرمربی فولاد در مورد بازیکنان محروم و مصدوم این تیم برای بازی فردا گفت: متاسفانه در پایان تمرین امروز مچ پای احمد جبوری درد گرفت و تصمیم گرفتیم برای بهبود شرایط به او استراحت بدهیم و در صورت نیاز از آن در بازی های بعدی “ایوب ولی همچنان مصدوم است. موسی کولیبالی در شرایط خوبی است و با ما تمرین کرده است؛ وحید حیدریه هم همینطور. – عملکرد خوب.

نکونام در واکنش به تغییر زمان بازی و اعتراض باشگاه فولاد گفت: ما برای تغییر زمان مشکلی نداریم اما حداقل چیزی که می خواهیم احترام است. آنها برنامه بازی را برای خودشان تغییر می دهند. دوستان آنجا هستند و حالا کار دوستان است و بدون نامه نگاری و احترام به باشگاه بزرگ فولاد خوزستان هر کاری می خواهند انجام می دهند و این ما را ناراحت می کند. وگرنه هر تیمی و هر فردی درخواستی برای تغییر زمان بازی دارد قطعا قبول کردیم اما دوستان در سازمان لیگ با تیم فولاد اختلاف و مشکل دارند.

وی همچنین ادامه داد: در یکی از بازی هایمان از آنها خواستیم که مسابقه را ساعتی زودتر برگزار کنند تا تیم ما مستقیماً از اصفهان به اهواز پرواز کند اما دوستانمان این کار را نکردند.بعد از بازی با ذوب آهن مجبور شدیم پرواز کنیم. به آبادان و از آبادان به اهواز با اتوبوس در عرض یک ساعت و نیم تا دو ساعت و تیم ما ساعت سه بامداد وارد اهواز شد زیرا دوستان ما در یک ساعت بازی را تغییر ندادند.

نکونام در پایان با تاکید بر اینکه باید به فولاد احترام گذاشت، گفت: از باشگاه انتظار دارم این موضوع را پیگیری کند و امیدوارم فردا این موضوع حل شود چرا که بازی ما ساعت 5 اعلام شده و باید زمان آن فرا رسیده باشد. برگزار شد 5. از باشگاه خواهش کردم که پیگیری کنند؛ نه به این دلیل که بازی ساعت 5 یا 6 است، ما با ساعت بازی مشکلی نداریم و در هر ساعتی، صبح یا عصر بازی می کنیم، اما بحث ما احترام به این است. باید به تیم فولاد خوزستان احترام گذاشت تا از حقوق تیم خود و باشگاه فولاد خوزستان دفاع کنم و از باشگاه می خواهم که از تیم محافظت کند تا این مشکلات پیش نیاید زیرا در آینده نیاز به هماهنگی بهتر بین باشگاه و باشگاه داریم. سازمان لیگ و تیم هایی که با آنها بازی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید