استاندار کردستان: سوال برگزاری مراسم چهلم مهسا امینی منتفی است/ حضور چهره های مطرح ورزشی و هنری در سقز کذب است/ اعزام نیرو از شهرهای دیگر به سقز صحت ندارد.

استاندار کردستان: سوال برگزاری مراسم چهلم مهسا امینی منتفی است/ حضور چهره های مطرح ورزشی و هنری در سقز کذب است/ اعزام نیرو از شهرهای دیگر به سقز صحت ندارد.

روز جدید اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان گفت: بحث برگزاری مراسم اربعین مرحوم مهسا امینی مطرح نیست چرا که خانواده آن مرحوم اعلام کرده اند چنین مراسمی وجود ندارد. زارعی کوشا با اشاره به اینکه موضوع درگذشت خانم امینی توسط دشمن و رسانه های آنها ابزار و بهانه قرار گرفت، افزود: اکنون تلاش می کنند تا چهلمین روز درگذشت وی را بهانه ای برای ایجاد التهاب مجدد قرار دهند اما خوشبختانه ، وضعیت روستاها کاملاً باثبات و پایدار است و مردم واقعاً از شلوغی و دخالت در زندگی و تجارت خود خسته شده اند.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه وضعیت سقز پایدار است و مشکلی نداریم گفت: اخباری که در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه های خارجی مبنی بر حضور ورزشکاران و هنرمندان مطرح در سقز منتشر شده کذب است و این موضوع صحت ندارد.

اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری رسمی دولت ایرنا، با بیان اینکه برخی رسانه های معاند از روز گذشته به دنبال تحریک در شهر سقز بوده اند، گفت: خوشبختانه با وجود “فضای سنگین رسانه ای خصمانه” در سقز با توجه به هوشیاری مردم مشکل خاصی در این شهرستان نداریم.

استاندار کردستان همچنین افزود: بحث برگزاری مراسم اربعین مرحومه مهسا امینی نیز مطرح نیست چرا که خانواده آن مرحوم اعلام کرده اند که چنین مراسمی وجود ندارد.

زارعی کوشا در ادامه با اشاره به اینکه موضوع جان باختن خانم امینی که توسط دشمن و رسانه هایشان ابزار و بهانه شده است، افزود: اکنون تلاش می کنند تا چهلمین روز درگذشت ایشان را بهانه ای برای ایجاد تجدید نظر کنند. التهاب.اما خوشبختانه وضعیت روستاها کاملاً باثبات و پایدار است و مردم واقعاً از اوباش و دخالت در زندگی و تجارت خود خسته شده اند.

وی ادامه داد: خبر منتشر شده مبنی بر بسته بودن راه های ورودی و خروجی شهرستان سقز کاملا کذب و صحت ندارد. در حال حاضر مشکل خاصی در سقز نداریم و مشکلی گزارش نشده است.»

استاندار کردستان درباره وضعیت اینترنت در سقز گفت: اینترنت این شهرستان تاکنون مشکلی نداشته است.

وی همچنین اعزام نیرو از شهرهای دیگر به سقز را اشتباه خواند و افزود: با وجود تحریکات رسانه ای، در حال حاضر هیچ مشکل و مشکلی در استان نداریم و نیروهای امنیتی همه شهرستان ها طبق روال همیشه آماده تامین امنیت مردم هستند.

زارعی کوشا در پایان به مردم عزیز کشورمان توصیه کرد: اخبار و اطلاعات استان را از رسانه های رسمی دریافت کنند و تحت تاثیر القائات و اخبار جعلی رسانه های غیر دلسوز مردم و کشور قرار نگیرند. .

دیدگاهتان را بنویسید