پایان دعوای استاندار کردستان با مدیران ترافیک/ سروآباد نگین اقلیم کردستان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: هرکسی که در شهرستان سروآباد مسئولیت می پذیرد باید زنده بماند و زندگی کند. در این شهر ساکن شوید.” .

وی افزود: مدیران کل که هر مدیری را برای ادارات شهرستان انتخاب می کنند باید در آن شهر سکونت داشته باشند و ترک 80 درصد مدیران بعد از ساعت کاری اصلا قابل قبول نیست.

زارعی کوشا افزود: با سکونت دائمی فرمانداران می توان مشکلات شهرستان را به درستی بررسی و رفع کرد و این تصمیم مهم مدیریت استانی است.

وی با بیان اینکه مردم ولی امر ما هستند و باید برای رفع مشکلات آنها همه گام برداریم، افزود: شهرستان سروآباد با وجود همه مشکلات و کمبودها نگین منطقه کردنشین است و از امکانات و ظرفیت بالایی برخوردار است و اگر وجود دارد این نقطه ضعف مدیران است.

زارعی کوشا گفت: شهرستان سروآباد از نظر وسعت و جمعیت کم اما از نظر ظرفیت مسافر جزو سه شهرستان اول است و در تولید محصولات باغی و ماهی سردآبی در کردستان پیشتاز است.

استاندار کردستان گفت: باید اولویت بندی و تمرکز بیشتری روی اولویت ها داشته باشیم تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد و کسانی که به دلیل نبود شرایط کاری و محدودیت های معیشتی به سایر مناطق این شهرستان کوچ کرده اند به زادگاه خود بازگردند.

استاندار کردستان وعده داد: سفر فشرده ای به سروآباد داشتیم، اما جلسه ویژه ای برای جمع بندی مسائل و نظرات کارشناسی برگزار می کنیم و در فصل تخصیص و توزیع دانش موجود تصمیمات واقعی تری برای رشد و بالندگی اتخاذ خواهیم کرد. توسعه سروآباد.

یک مقام ارشد دولت کردستان وضعیت راه های روستایی شهر توریستی سروآباد را نامناسب دانست و گفت: کشور.

استاندار کردستان در جلسه شورای اداری سروآباد که با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی برگزار شد، مهمترین مطالبات و نیازهای این شهرستان در حوزه مخابرات، برق، آب، بهداشت و درمان را مورد بحث و بررسی قرار داد. ، راه و گردشگری پروژه های مختلفی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید