توطئه ها در قفقاز و اقلیم کردستان واکنشی است به سیلی های ایران


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907913

حجت الاسلام نظری گفت: تا دیروز دشمن ادعا می کرد پهپادهای ایران دروغ است و امروز می گویند ایران به روسیه پهپاد فروخت، پس شما چه فروختید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نظری اظهار کرد: اینکه فکر کنیم اتفاقات اخیر فقط به خاطر درگذشت خانم مهسا امینی است، بسیار ساده انگارانه است و نشان می دهد که ما از بازی دشمن آگاه نیستیم.

وی ادامه داد: چگونه است که در یک ماه گذشته 4 هزار مطلب در مورد خانم مهسا امینی نوشته شده و همه افراد مشهور در مورد آن صحبت می کنند؟ آیا واقعا مشکل خانم مهسا امینی است یا بازی دشمن این است که ذهن را مشغول کند و بعد نقشه هایش را اجرا کند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به جایگاه برخی از مشاهیر، هنرمندان و ورزشکاران بیان کرد: بسیاری از آنها به دلیل اینکه سواد رسانه ای نداشتند، وارد شبکه هایی مانند ایران اینترنشنال شدند، اما چرا هیچکس به جهاد تبیینی نرفت؟ که رهبر انقلاب قبل از این اتفاقات فرمودند برای افزایش سواد رسانه ای مردم، هنرمندان و سایر اقشار؟

وی ادامه داد: در اشنویه رسانه های خارجی گفتند اشنویه سقوط کرده پس آن سقوط کجاست؟ چرا کسانی که ذهن خود را به این رسانه وام داده اند نمی گویند این دروغ چه شد؟ چرا وقتی چنین اخبار جعلی را از افرادی مانند اینترنشنال می شنوند حاضر به شنیدن اخبار واقعی از این کشور نیستند؟

حجت الاسلام والمسلمین نظری با اشاره به توطئه ها در اقلیم کردستان و قفقاز گفت: کسانی که در قفقاز دنبال توطئه هستند باید بدانند که اگر روزی سه سرباز در مقابل ارتش روسیه در جلفا بایستند اکنون بیش از هزاران نفر مردان آذربایجان جلوی توطئه های رژیم صهیونیستی را خواهند گرفت و به همین دلیل است که به ایران می گویم آذربایجان از شمال غرب دفاع می کند.

وی ادامه داد: این توطئه ها واکنشی است به سیلی هایی که در عین الاسد، سوریه و عراق خوردند. تا دیروز دشمن ادعا می کرد پهپادهای ایران دروغ است و امروز می گویند ایران به روسیه پهپاد فروخته است، یکی که مغزش را به این شبکه های بیگانه امانت داده است، چرا نپرسید ایران پهپاد ندارد پس چه کردند. بفروشد؟

این استاد دانشگاه رو به دانشجویان کرد و گفت: شما دانشجویان که اهل علم هستید، راه نقد و اعتراض را درست نشان دهید، نه اینکه افراد قمه دار و قمه دار در میان دانشجویان راه بروند. این سوال شایسته شما نیست. در همان دانشگاه تبریز بحثی را شروع کردند تا طرف های مخالف و طرفدار صحبت کنند، چرا این موضوع را به دانشگاه های دیگر نمی کشیم؟

وی با اشاره به تهمت های رسانه ای گفت: فردی عمدا بر نیروهای ویژه غلبه کرده و مردی را کشت و خودش هم اعتراف کرد اما با مادرش مصاحبه کرد که می خواهند پسرم را اعدام کنند و حقوق بشر به او کمک کند. این مردی که شهید شد مرد نبود؟ در جنگ رسانه ای این گونه مزدوران را به سرباز تبدیل می کنند و بعداً به دنبال تطهیر هستند.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار کومله در دهه 60 بود، تصریح کرد: ای کاش یک نفر شعارهای محکم تری می داد، اما شعار کومله را که بدترین جنایات دهه 60 را انجام داد، تکرار نمی کرد. تکرار می کنی چرا برای خودت شعار نمی سازی؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید