مقاومت مردم شهرستان سروآباد در ایران زبانزد است/دولت به خواسته های مردم رسیدگی می کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در سفر به شهرستان سروآباد با مردم روستای کلجی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار از استقبال بی نظیر مردم کلجی توسط خادم خود قدردانی کرد و افزود: مردم این منطقه شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند و تا پای جان از این نظام دفاع خواهند کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: وظیفه ما سنگین تر است که با افرادی که امتحان خود را به خوبی پس داده اند و در برابر بمب گذاری ها و جنایات هولناک رژیم بعث عراق ایستادگی کرده اند، برخورد کنیم.

آیت الله رئیسی با قدردانی از مقاومت جانانه مردم در دوران جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس افزود: باید قدردان مردم شریف در همه جای کردستان به ویژه این منطقه باشیم.

وی در ادامه به مسائل و مشکلات این منطقه پرداخت و گفت: یکی از مشکلات این استان بیکاری است که از مسئولان امر به رفع آن خواسته ایم و این باید در اولویت برنامه ها و رویه های دولت باشد.

رئیس جمهور در خصوص مطالبات مردم از دولت گفت: این مطالبات و درخواست ها قطعا در دولت بررسی خواهد شد.

وی در ادامه به بازدید از کارخانه قارچ این منطقه اشاره کرد و افزود: توسعه این کارخانه موجب رونق اقتصادی و افزایش اشتغال می شود.

رئیس جمهور در پایان با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم مهمان نواز قلعه جای سروآباد گفت: امروز در جلسه شورای اداری مسائل و مشکلات این منطقه و سایر مناطق از این دست پیگیری و پیگیری می شود. اولویت داده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید