ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا یا انقلاب را رنگ آمیزی کند/ما به خواسته های مردم توجه می کنیم


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899865

وزیر امور خارجه ایران گفت: در ایران به مطالبات مردم توجه می کنیم اما با کسانی که می خواهند قیام کنند و در خارج از کشور تحت نفوذ هستند طبق قانون عمل می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با رادیو ملی آمریکا «ان‌پی‌آر» گفت ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا یا انقلاب را ترسیم کند. مردم ایران فهمیده اند. بین اعتراض، شورش و شورش فرق است.

وی تصریح کرد: در ایران به مطالبات مردم توجه می کنیم اما با کسانی که می خواهند قیام کنند و تحت نفوذ خارج از کشور هستند طبق قانون عمل می کنیم.

وزیر امور خارجه افزود: اگر آمریکا نگران مردم ایران است، هزاران کودک ایرانی به دلیل تحریم مواد مخدر جان خود را از دست داده اند و آمریکا از همکاری با ایران در زمینه داروی کودکان پروانه ای خودداری کرده است. آمریکا در دوران سلطنت از ارسال واکسن به ایران خودداری کرد. او به جاهایی که به ایران واکسن می دهند فشار آورد که ایران تحریم است و واکسن نمی زند.

امیر عبداللهیان تصریح کرد: توصیه من به مقامات آمریکایی این است که در حال مذاکره و تبادل پیام برای بازگشت به برجام هستیم، هیچ خبر مهمی در ایران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تغییر رژیم در ایران انجام نمی شود، گفت: آنها نمی توانند در این سطح با احساسات مردم ایران بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید