فعالیت های داوطلبانه و ارزشمند جوانان ایرانی زبانزد است


ساعت: 14:14
تاریخ ارسال: 10/01/1401
کد خبر: 1919283

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به درخشش جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در عرصه امداد و نجات گفت: فعالیت های داوطلبانه و ارزشمند جوانان ایرانی زبانزد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه سفر به شهرستان یهرم گفت: جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در مکانی فعالیت و فعالیت می کنند که تمام اهداف و فعالیت های آن در راستای تحقق اهداف و فعالیت های این جمعیت باشد. رضای خدا. در هلال احمر با کمک جوانان کمک های اجتماعی، کمک های مردمی، مددکاری و خدمات تخصصی و … انجام می شود.

وی با اشاره به درخشش جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در عرصه امداد و امداد، ادامه داد: فعالیت های داوطلبانه و ارزشمند جوانان ایرانی زبانزد است، بنابراین رئیس فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر جمعیت ها هم اهل دوتابان است و از اعضای جوان هلال احمر ایران به عنوان الگو یاد می کند.

کولیوند افزود: خدمت خالصانه جوانان و داوطلبان به این دلیل است که در راه هستند و در راه خدا خدمت می کنند. در بیش از 100 آیه از قرآن کریم بر شتاب در راه خیر و دستگیری مردم تأکید شده است. جوانان و داوطلبان هلال احمر چه می کنند؟ به همین دلیل است که محبت این جوانان در دل مردم جای گرفته است چرا که جمعیت هلال احمر در عرصه عمل و در همه سختی ها کمک می کند.

وی با اشاره به یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر گفت: همانطور که اعضای جوان و داوطلب در جمعیت هلال احمر فعالیت می کنند؛ در حال حاضر نیز در این جمعیت حضور دارند. پیشکسوتان نیز با نقاط قوت خود حضور دارند و باید برای حضور آنها ارزش قائل شویم و حضور آنها را توسعه دهیم.

کولیوند با اشاره به اینکه برنامه های جامعی برای پیشرفت جمعیت هلال احمر وجود دارد، ادامه داد: اولین برنامه راهبردی ما افزایش بهره وری جمعیت هلال احمر در استان ها و شهرستان ها است تا موقوفات و املاک هر شهرستان به آنها واگذار شود، بنابراین که درآمد آن صرف توسعه جمعیت شود هلال احمر همان شهرستان باید هزینه شود. اتفاقی که بررسی کردیم و در واگذاری 60 هکتار از کمک های مردمی در شهرستان یاهرم ادامه داشت.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و با اشاره به برگزاری اردوی آموزشی که در شهرستان جهرم به جمعیت هلال احمر واگذار شد، افزود: انتظار داریم از این اردو در راستای اهداف سازمان بهره برداری شود. وقف و تبدیل به یکی از اردوهای ارزشمند آموزشی، کمکی و فرهنگی در منطقه شود

وی با اشاره به خدمات ارزنده جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: قاعدتا وقتی خدمت خالصانه به جوانان وجود دارد باید به فکر رفع مشکلات آنان نیز باشیم.

رئیس هلال احمر با اشاره به جلسه پرسش و پاسخی که با امدادگران شهرستان جهرم برگزار کرد، گفت: همه امدادگران دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند و تاکنون هیچ درخواستی برای حل این مشکل نداشته است. مشکلات آنها و این به دلیل شخصیت بالای آنها است.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات امدادگران انجام می دهیم. تلاش کرده ایم و مشکل بیمه حل شده است، مشکل پرداخت معوقات و مشکلات معیشتی ناجیان غریق و پرسنل به زودی حل می شود.
کولیوند با اشاره به برنامه زمستانی و آمادگی برای امدادرسانی به بحران در فصل زمستان و بهار افزود: تلاش ما تقویت ذخایر جمعیت هلال احمر است. حل مشکلات لجستیکی جمعیت هلال احمر، کمبود خودرو و بالگرد یکی از مهمترین دغدغه های ماست.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: زمانی که کمبود خودرو و بالگرد برطرف شود، نیاز شهرستان ها نیز برطرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید