ما به طور داوطلبانه میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان هستیم


ساعت: 20:42
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838157

رئیس فدراسیون والیبال ایران با در نظر گرفتن تجربه بین المللی ایران در زمینه برگزاری مناسب مسابقات جهانی از درخواست کشورمان برای میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در مردان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی در نشست با اعضای کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ضمن خیرمقدم به اعضا به ویژه امیل جبور رئیس کمیته کنترل گفت: بودا .

وی افزود: سال گذشته آسیا برای میزبانی مشکلات زیادی داشت اما ایران با درک مناسب از شرایط میزبانی موفق شد مسابقات جهانی جوانان را در شرایط بسیار خوبی برگزار کند و فدراسیون جهانی والیبال نیز ابراز رضایت کرد. با راه خوشبختانه برای کرونا مشکل خاصی برای خانوار ایرانی وجود نداشت.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا بانوان در قزاقستان گفت: این مسابقات نیز به خوبی برگزار شد.

داورزنی با یادآوری اینکه پیش از این مسابقات باشگاهی مردان در ارومیه برگزار شده بود، گفت: با توجه به شرایط بهتری که در تهران فراهم کردیم، این شهر را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا معرفی کردیم. پیکان یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا نیز میزبان این مسابقات است. تیم شهداب نماینده ایران در این رقابت ها به عنوان قهرمان ۱۴۰۰ لیگ برتر دیگر است.

رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری اینکه تیم ها امشب وارد تهران می شوند، افزود: برای جلوگیری از ترافیک سنگین و درک بهتر شرایط کرونا، تیم ها در هتل المپیک مستقر شدند اما هتل آزادی میزبان اعضای کمیته کنترل است. . .

وی در پایان تاکید کرد: ایران و تایلند مسئولیت بزرگی در قبال کنفدراسیون والیبال آسیا دارند و در صورت تمایل AVC، والیبال ایران سهم خود را در توسعه والیبال آسیا ایفا کرده است.

این داوری ادامه داد: امیدوارم به زودی تکلیف قهرمانی در باشگاه های جهان حل شود چرا که ایران نیز برای میزبانی از این رقابت ها اعلام آمادگی کرده است.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2022 با حضور هشت تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید