ارتش داوطلبانه سنگین‌ترین مسئولیت‌های سال‌های اخیر را بر عهده گرفته است/ استکبار جهانی بی‌احترامی به اخلاق و حقوق بشر


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809806

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی زمینی به صورت داوطلبانه سخت ترین مسئولیت ها را بر عهده گرفته است، گفت: ارتش در پیشبرد دکترین رزمی در راستای نبردهای آینده پیشگام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه افتتاح مجموعه ارتش مهر در استان سیستان و بلوچستان گفت: خدا را شکر توانستم در استان ارزشمند سیستان و بلوچستان حضور پیدا کنم. در آستانه عید سعید فطر.»

وی افزود: امروز بار دیگر شاهد زحمات همرزمانم در جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی هستم و از همه عزیزان و زحمات شما برای پیشبرد دفاع و امنیت عزیزمان تشکر می کنم. کشور موثر هستند.»

ژنرال حفاری ادامه داد: نیروهای مسلح به فرموده امام علی (ع) حافظ و سنگر امت اسلامی هستند و مأموریت و مسئولیت دارند تا شبانه روز و به دور از دغدغه های روزمره، از مرزهای سرزمینی و امنیت کشور حفاظت کنند. جان و مال و تمام عمرشان خرج باد.

وی گفت: خدا را شاکریم که در تمام این 43 سال انقلاب اسلامی نمونه ای از این خواسته امیرالمومنین(ع) یک رزمنده مسلمان بوده و هست. نیروهای مسلح ما تنها تفاوت رنگ پوشش خود را دارند و در دورافتاده ترین مناطق مرزی و با سخت ترین شرایط زندگی، بالاترین سطح امنیت و دفاع را برای استان سیستان و کل کشور فراهم کرده اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به روند تاریخی شکل‌گیری انقلاب اسلامی و گذر از دوران دفاع مقدس گفت: استان‌های غرب و جنوب غرب را اشغال کنید. وی افزود: نیروهای مسلح ما و مردم عزیزمان که با تحریم‌های شدید مواجه هستند، دفاع از نزدیک اهواز را به دفاع مرزی و انجام عملیات مشورتی و تلاش‌های امنیتی در صدها و هزاران کیلومتر دورتر ارتقا داده‌اند. مرز ها. “

سردار باقری گفت: امروز به یقین می‌توان گفت که دشمنان ظالم و مستکبر ملت ایران حتی تصور تهاجم نظامی به کشور را به سختی تصور می‌کنند و این امری نیست که به راحتی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز همانطور که می بینیم استکبار جهانی و صهیونیست ها به کشتار کودکان هیچ یک از احکام اخلاقی و حقوق بشری را رعایت نمی کنند و اگر در ملت ما احساس ضعف کنند با وجود ارزش بی نظیر این سرزمین و منابع آن، قطعاً احساس ضعف می کنند. از اینجا می توان گفت که نیروهای مسلح به گونه ای عمل کردند که امنیت و آرامش را به کشور بازگرداند و ثبات و آرامش امروز کشور ما در منطقه و حتی جهان مثال زدنی است.

سرلشکر باقری افزود: هیچ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی نمی‌تواند ادعا کند که به دلیل بلاتکلیفی یا ترس از تهاجم خارجی، امکان سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در ایران وجود ندارد، هرچند موانع دیگری مانند تحریم‌های سرکوبگرانه یا جاسوسی رسانه‌ای همچنان ادامه دارد. مانع از موانع شود.”

وی با اشاره به نقش موثر ارتش و نیروهای مسلح در برقراری امنیت در استان های سیستان و بلوچستان، گفت: این استان پهناور که با مشکلات اقلیمی و همسایگی زیادی در نزدیکی کشورهایی که امنیت را در معرض دید قرار می دهد، مسائل و دغدغه های فراوانی دارد. توافقنامه؛ نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته اند برای امنیت پایدار در مرزها و استان سیستان کار اساسی و ماندگار انجام دهند.

سرلشکر باقری افزود: نیروی زمینی در سال‌های اخیر با اصرار و تلاش، داوطلبانه سخت‌ترین مسئولیت‌ها را بر عهده گرفته و انتظار حمایت فوق‌العاده نداشته است. این نیرو در استان‌های سیستان و بلوچستان از جمله خراسان جنوبی و خراسان رضوی و همچنین در مرزهای شرقی کشور سنگین‌ترین مسئولیت‌ها را بر عهده گرفته است و الحمدلله علی‌رغم همه تنش‌هایی که در داخل کشورهای همسایه متحمل شده، امنیت قابل قبول و آرامش قابل‌توجهی دارد. در مناطق مرزی این استان عزیز ایجاد شد و جای قدردانی برای تک تک فرماندهان و رزمندگان ارتش دلاور است.

سردار باقری در ادامه تصریح کرد: باید قدردان خانواده های عزیز همرزمانم باشم، بدون حمایت خانواده ها، همسران عزیز، فرزندان عزیز همرزمانمان قطعا انجام ماموریت در سخت ترین مناطق مرزی و خانواده های عزیز امکان پذیر نخواهد بود. در این مجاهدین نقش دارند و سهم و بار سنگینی بر دوش دارند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی کارکنان گفت: اینکه رزمنده بدون هیچ توقع مادی با حداقل دستمزد و شرایط معیشتی در سخت ترین شرایط شبانه روزی و در سنگر پاسداری از مرز و تمامیت ارضی، استقلال، ملت عزت و ارزش ها اینجا یک کشور اسلامی است. تامین آسایش و آرامش آنها و خانواده های عزیزشان وظیفه سنگینی بر عهده تک تک فرماندهان از جمله خود ماست و نیروی زمینی ارتش تاکنون گام بسیار بزرگی در این راستا برداشته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قبل از اقدامات، وضعیت به گونه ای بود که خانه های سازمانی ارتش که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده بود و از نظر کمیت کافی نبود، فرسوده شد. بیرون اما امیر حیدری فرمانده محترم نیروی زمینی به رهبری فرماندهان عزیز ارتش و سلسله مراتب همت کردند و با ابتکار در پاکسازی املاک و سرمایه های غیرمولد و زیبایی های موجود، تلاش زیادی کردند و دست به کار شدند. کار این است که او و همکارانش هرگز نگفتیم. ما منتظریم که بودجه در مجلس تصویب شود و دولت ارائه کند و بعد شروع به کار کنیم. با تکیه بر توانایی های درونی خود در ارتش، با تلاش و ابتکار به میدان رفتند و از خداوند کمک و کمک خواستند و همه همکاران دست به دست هم دادند و این همه کار را شروع کردند و خدا را شکر با سرعت و کیفیت به اینجا رسید.

وی ادامه داد: در واقع وضعیت یک رزمنده که نگران خانواده خود است، حتی در مناطقی که ممکن است مشکلات ناامنی یا آسیب های دیگری به آرامش خانواده وارد شود، با رزمنده ای که مطمئن است خانواده اش به سازمانی امن زندگی می کند. زندگی آرام بر اساس موازین اسلامی و در این شرایط این رزمنده مسئولیت سنگین دفاعی و امنیتی را بر عهده دارد.
سرلشکر بیل مکانیکی گفت: بر خود لازم می دانم از زحمات یکایک بستگان خود در ارتش، نیروی زمینی و همچنین استاندار محترم و مجریان و تک تک کارگرانی که در این منطقه زحمت کشیدند، صمیمانه قدردانی نمایم. شهر.”

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اولویت مناطق محروم و مرزی یکی از زیبایی های کار نیروی زمینی است. این مهم و ارزشمند است که این اقدامات معمولاً در شهرهای فقیرنشین و شهرهای مرزی انجام می شود.

وی گفت: «این تنها بخش کوچکی از تلاش مؤثر و کارآمد نزدیکان ما در ارتش است. توسعه علم و دانش در همه این عرصه ها به لطف خدا پیشگام است و این ارزشمند است.

ژنرال بیل مکانیکی گفت: همچنین از زحمات و تلاش های روحانیت عالی که در چنین مراکز و شهرهایی به فرزندان و جوانان عزیزمان آرامش و تعلیم می دهند قدردانی می کنم. خدای ناکرده با توسعه این اقدام و انتقال آن به سمت تکمیل نهایی دغدغه سازمانی اسکان در ارتش و ارتش، از بین می رود و این مجموعه الگویی برای همه نیروها و سازمان های ما برای توسعه چنین ماموریتی خواهد بود. مسئوليت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید