اوضاع سقز آرام و عادی است/ اینترنت موبایل سقز تا ساعتی دیگر وصل می شود


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898015

نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی در مراسم تشییع پیکر مهسا امینی به تشریح وضعیت شهر سقز پرداخت و گفت: وضعیت شهر سقز عادی و آرام است اما اینترنت تلفن همراه قطع است و وصل می شود. چند ساعت دیگر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، بهزاد رحیمی با اشاره به وضعیت شهر سقز پس از تشییع مهسا امینی گفت: از همان ساعات اولیه که پیکر مهسا امینی را از تهران منتقل کردند در کنار خانواده او بودیم و به دیدار او رفتیم و به عزاداری پرداختیم. ما هم در تشییع جنازه شرکت کردیم، خانواده مهسا امینی خیلی ناراحت بودند اما ما را همراهی کردند.

وی در واکنش به انتشار اخبار و عکس هایی از درگیری در مراسم ختم مهسا امینی گفت: دیروز به دلیل ازدحام جمعیت در مراسم تشییع جنازه اغتشاش ایجاد شد. عده ای می خواستند از این موقعیت سوء استفاده کنند، یکی دو ساعتی اتفاقاتی افتاد اما بعد اوضاع کاملا تحت کنترل بود و آرام شد، الان شهر در وضعیت عادی است و بعد از آن اتفاق خاصی نیفتاد.

نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر به جز یک مورد که مصدومیت جزئی دارد و در بیمارستان بستری است، هیچکس مشکلی ندارد.

رحیمی در پاسخ به خبر اعتصاب عمومی در سقز گفت: خبری نیست; اوضاع آرام است و شهر عادی است. خانواده مهسا امینی از این موارد حمایت نمی کنند. انتظار آنها اجرای قانون است. آنها پیغام دادند که با کسانی که این وضعیت را ایجاد می کنند نیستند. چون قصدشان همراهی و همدردی با این خانواده نیست.

وی افزود: خانواده مهسا امینی منتظر روشن شدن ابعاد پرونده هستند. درست است که دخترشان برنمی گردد، اما آنها می خواهند بدانند که آیا خشونتی در این مورد صورت گرفته است یا خیر. همچنین باید مشخص شود که مقصر کیست. آنها عدالت می خواهند تا دیگر این اتفاق نیفتد.

رحیمی در خصوص اینکه اینترنت در سقز کار نمی کند، گفت: اینترنت موبایل کار نمی کند اما اینترنت منزل وصل است اما باید چند ساعت دیگر اینترنت موبایل وصل شود.

نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در مراسم ختم حضور داشته باشد، گفت: تا وقت اقامه نماز میت در مراسم ختم حضور داشتم و سپس به مراسم دیگری رفتیم. بعدازظهر به اتفاق فرماندار و معاون سیاسی، فرمانده سپاه بیت المقدس و تمامی مسئولین استان در مسجد حضور یافتیم و سپس به منزل مرحومه مهسا امینی رفتیم و دلجویی کردیم. خانواده اش. امروز در مراسم آنها شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید