وضعیت شهر ساکز عادی و آرام است/ اینترنت همراه اول وصل شد


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898042

نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت شهر سقز گفت: در حال حاضر وضعیت شهر عادی و آرام است و مشکلی وجود ندارد.

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به وضعیت آرام این شهرستان گفت: در حال حاضر شهر در وضعیت عادی و آرام قرار دارد و مشکلی وجود ندارد.

نماینده ساکز و بانه در مجلس در خصوص شایعه فوت تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مهسا امینی گفت: آنچه از مجروحان و کشته شدگان گزارش کرده اند صحت ندارد و تنها یک نفر مجروح شده است و هم اکنون در بیمارستان بستری است. در بیمارستان بستری شدن

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس درباره قطعی اینترنت در این شهرستان گفت: روز گذشته در مراسم تشییع پیکر مهسا امینی اختلالی رخ داد که به دلیل ناهماهنگی ها اینترنت تلفن همراه در این شهرستان قطع شد اما اینترنت منزل وصل شد در حال حاضر ابتدا اینترنت همراه وصل شده و تا ساعاتی دیگر اینترنت ایرانسل وصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه خانواده مهسا امینی از این موارد حمایت نمی کنند، خاطرنشان کرد: خانواده امینی انتظار اجرای قانون را دارند و گفتند با کسانی که این وضعیت را ایجاد می کنند نیستند.

نماینده سقز در پایان تاکید کرد: از همان ساعت اول وقوع این حادثه که مهسا امینی در بیمارستان بستری بود با مراجع ذیربط تماس گرفتیم و خواستار شفاف سازی ابعاد این پرونده شدیم و انتظار داریم ابعاد این پرونده مشخص شود و مقصران احتمالی مشخص خواهند شد


بیشتر بخوانید:

علت مرگ مهسا امینی به زودی مشخص می شود

پیگیر موضوع درگذشت مهسا امینی هستیم

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، با توجه به اینکه آزمایشات انجام شده جزء آسیب شناسی است، مراحل آزمایش حدود دو تا سه هفته انجام می شود و پس از این مدت علت فوت به دادگاه اعلام می شود. قدرت.


aecead7b af1d 4295 919a 2f2cad136329 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید