سرمایه گذاری 5 میلیارد و 200 میلیون تن مخابرات کردستان در شهر ساکز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، آزاد حکمت با اشاره به اجرای طرح های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات موبایلی از ابتدای سال جاری، افزود: این اقدامات دو حوزه ارتقای فناوری سایت های موبایلی و راه اندازی سایت های جدید از هزینه ها اعتبار قابل توجهی به استان داده می شود.

وی به راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در ولسوالی بردباران و گلان ساکز ، به منظور ارائه خدمات بهتر به ساکنان این منطقه اشاره کرد و گفت: هر دو سایت مجهز به فناوری 3G و 4G هستند.

هکمت با بیان اینکه امکانات و تجهیزات لازم برای سخت افزار و نرم افزار برای نصب و راه اندازی سایت جدید در شهر فراهم شده است ، اظهار کرد: 5 میلیارد و 200 میلیون تومان در این دو سرمایه گذاری شده است.

ارتقاء کیفیت خدمات شبکه ارتباطات سیار ، دسترسی سریع به محتوا و اطلاعات موجود در فضای مجازی ، ارسال سریع و همزمان پیام ها از طریق صدا و تصویر ، استفاده از اینترنت رایگان دانش آموزان برای استفاده از یک شبکه مجازی و آموزشی به نام مدرسه در خانه و … مزایای راه اندازی هر دو سایت را اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه و نوسازی فناوری ها و سایت های تلفن همراه برای برآوردن خواسته ها و رضایت مشتریان همچنان بخشی از برنامه های اولویت دار در منطقه است که با تلاش همکاران برای دستیابی به این هدف تلاش می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید